Gjest Har skikkelig lyst på jobb! Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Hei, Jeg har ingen arbeidserfaring, derfor er jeg på jakt etter en praksisplass som lønnsmedarbeider.Når jeg har fått litt erfaring, da blir det også lettere å få jobb. Men hvodan skal jeg gå fram. Og hvilken firmaer skal jeg ringe? 0 Siter
Gjest vanskelige valg Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 se på finn.no og søk ellers rundt på nettet, f.eks i telefonkatalogen 0 Siter
Gjest Beginner Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 A-etat har et jobbsøkekurs med 6 uker teori og 4 uker praksis. Jeg gikk på dette kurset i høst og det resulterte i fast jobb annenhver lørdag og mange vikardager ellers. Må nevne at jeg fikk utvidet praksistiden med 3 mnd. Arbeidsgiveren min ringte og spurte om forlengelse som opplæringstid. Men en ting er viktig når du har fått praksisplass; Stå på! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Registrer deg på adecco/manpower el.l. på nett 0 Siter
Gjest Noen som vet? Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Registrer deg på adecco/manpower el.l. på nett Har vært registrert der i snart 2 år nu. Hjelper ikke. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Har vært registrert der i snart 2 år nu. Hjelper ikke. Men har du noe regnskapskurs da? Du bør ha litt bakgrunn for å få en slik jobb gjennom vikarbyråer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.