Gjest PandaMiranda Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Oi, det er så mange å velge mellom! Her er noen jeg liker: George Michael: I can't make you love me Deon Estus & George Michael: Heaven Help Me Tom Waitz: Ruby's Arms Jeff Buckley: Hallelujah Katie Melua: I cried for you Sheryl Crow: Strong enough (to be my man) Craig David: Human Lynden David Hall: Medicine for my pain Jeffrey Gaines: Hero in me (er det en ballade? fin er den i alle fall) Tasmin Archer: In your care Kiss: Beth Heart: These Dreams Lita Ford/Ozzy Osbourne: Close my eyes forever Skid Row: 18 and life Guns n roses: Estranged Nei, nå var jeg langt tilbake i tid, gitt! "Tom Waitz: Ruby's Arms": Å, sukk...! Den kan få en stein til å grine... *i* : : 0 Siter
Solia Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 OK, jeg tror deg på ditt ord ) Så fint da! BALLADEN OM HERR FREDRIK ÅKARE OCH DEN SÖTA FRÖKEN CECILIA LIND 2.54 (C.Vreeswijk) Metronome AB Cornelis Vreeswijk, gitarr Sture Nordin, bas P 1966 WEA Records AB Han har jo mange fine ellers også da! 0 Siter
Nikki Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Mange å velge mellom, men den første som dukket opp i mitt hode er "Here Comes the flood" med Peter Gabriel. 0 Siter
Klara Q Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 "Tom Waitz: Ruby's Arms": Å, sukk...! Den kan få en stein til å grine... *i* : : Ja, ikke sant? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Richard Marx - Right here waiting for you. Ja det er den beste! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 "Tom Waitz: Ruby's Arms": Å, sukk...! Den kan få en stein til å grine... *i* : : Støttet, på alle måter. Men han (TW) har jo mange flotte balader, han, da. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Nothing compares med Sinead O`Connor eller Nightswimming med REM 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 "mine øyne" med delillos. en sikker vinner! 0 Siter
fabriana Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Nothing compares med Sinead O`Connor eller Nightswimming med REM Det skriver jeg under på :-) Hilsen 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Støttet, på alle måter. Men han (TW) har jo mange flotte balader, han, da. Ja, han er en av de kuleste artistene i verden. Har masse integritet, han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.