petter smart Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Tull og tøys. Mannen _var_ gift og har to barn. Før det var han åpen homofil (må vel ha hatt et snev av bifilitet i seg som han ikke visste om før han traff denne engelske dama). Han ga jo til og med ut en bok om det skikkelige macho-homsemiljøet (sett fra innsida) for 10-15 år siden. Kanskje han ble kurert av en av Carolas pastorvenner? 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ikke så rart, kanskje. Han er mann, han elsker Grand Prix og er sykelig opptatt av kjoler og stæsjet som hører med. Han er rappkjefta og ganske ondskapsfull til tider. Dessuten har han en svært outrert talemåte. Gestikulerer han ikke litt mer enn mannfolk flest også...? Han er. Klart han er. De ungene er bare for å villede. ;-) Han er jo faktisk homo, da. Og streit. Også kjent som bifil :-) "............................................." 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Han er jo faktisk homo, da. Og streit. Også kjent som bifil :-) "............................................." Næh, han har da ikke innrømmet det offentlig? Ikke såvidt jeg har fått med meg i alle fall. Men jeg tror nok du kan ha rett;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Næh, han har da ikke innrømmet det offentlig? Ikke såvidt jeg har fått med meg i alle fall. Men jeg tror nok du kan ha rett;-) En av de andre i tråden her påstår ihvertfall hårdnakket at han, før greia med kjærring og unger, var åpent homofil. ".............................................." 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 En av de andre i tråden her påstår ihvertfall hårdnakket at han, før greia med kjærring og unger, var åpent homofil. ".............................................." Nei, seriøst, han har benektet det i alle intervjuer jeg har sett. Ikke at det nødvendigvis gjør ham hetero, men dog:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Nei, seriøst, han har benektet det i alle intervjuer jeg har sett. Ikke at det nødvendigvis gjør ham hetero, men dog:-) Ok - egentlig så driter jeg uendelig langt i det. Jeg synes fyren er en riksfjott av dimensjoner, selv om jeg digger carola-hetsen litt :-) "..........................................." 0 Siter
punkyB Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ok - egentlig så driter jeg uendelig langt i det. Jeg synes fyren er en riksfjott av dimensjoner, selv om jeg digger carola-hetsen litt :-) "..........................................." Ingen slår han som GP kommentator ! Det gjør hele sendingen verdt å se på - ikke nødvendigvis for sangen men for hans kommentarer. 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ingen slår han som GP kommentator ! Det gjør hele sendingen verdt å se på - ikke nødvendigvis for sangen men for hans kommentarer. Nemlig. En stor opplevelse for oss som liker humor med brodd i:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Ingen slår han som GP kommentator ! Det gjør hele sendingen verdt å se på - ikke nødvendigvis for sangen men for hans kommentarer. Tja...jeg synes han var bedre før. Da kalte han gjerne en patetisk spade for en patetisk spade. Nå presterer han jo å snakke positivt om de patetiske østeuropeiske latterkulene som kommer igjen år etter år. "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.