Gjest dhgoij Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Enig med deg ) Han har i hvert fall personlighet. De andre er jo helt blåst. Personlighet? Han snakker jo ikke hele setninger. Han mumler mest og kommer med en rekke merkelige kroppsdelsbanneord. Ikke har han laget mat, ryddet bort fra bordet. Er imponert at han orker å tørke seg i ræva sjøl jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ja, Anton har meninger. Danne har tidligere virket mest sympatisk. de tause blir ofte sett på som kloke - hva om det egentlig er tomt der inne? (tror ikke Danne er den klokeste i verden, for å si det slik) 0 Siter
Gjest poaeuhg Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 de tause blir ofte sett på som kloke - hva om det egentlig er tomt der inne? (tror ikke Danne er den klokeste i verden, for å si det slik) Klokskap er vel ikke et kriterie for hverken å delta i eller å vinne BB... Synes Danne ser flott ut på min tv-skjerm. Han trenger ikke å prate. :-) 0 Siter
org Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 mandagen er finalen Anna gikk ut ikveld, så går det ut en til på lørdagen Ok. 0 Siter
Gjest ikke ragge i alle fall Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Personlighet? Han snakker jo ikke hele setninger. Han mumler mest og kommer med en rekke merkelige kroppsdelsbanneord. Ikke har han laget mat, ryddet bort fra bordet. Er imponert at han orker å tørke seg i ræva sjøl jeg. ikke sikkert han gjør det engang, ville nesten ikke forundret meg. Han er typen til det. 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Klokskap er vel ikke et kriterie for hverken å delta i eller å vinne BB... Synes Danne ser flott ut på min tv-skjerm. Han trenger ikke å prate. :-) Det hjelper ikke med kropp når tunga er borte.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.