Gå til innhold

Imovane

Gjest imodårligvane?

Anbefalte innlegg

Gjest imodårligvane?
Skrevet

Hei,

jeg sover veldig lett, og tar av og til en sovetablett for å få en hel natts søvn, når det har vært flere dårlige på rad. Men da er hele dagen etter litt "rar", føler meg litt pussa og dagen etter der igjen kan jeg nesten ha litt fylleangst og synes at jeg har sagt mye rart. Passer derfor på at jeg ikke tar det natten før jeg skal noe viktig/snakke med betydningsfulle mennesker :)

Men legen min sa at dette ikke var en vanlig bivirkning - de fleste følte seg helt normale dagen etter. Hmm. Noen erfaringer her? Jeg tar Imovane 7,5..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en vanlig bibirking av imovane at man kan få litt "hangover"-følelse dagen etterpå. Men det bør jo ikke være så veldig ille.

"............................................."

Skrevet

Du kunne prøve Vallergan. Egentlig en allergimedisin, så ingen tilvenningsproblematikk. En del opplever en "hang-over" i form av trøtthet, men dette er avhengig av mengde og tidspunkt for inntak.

Gjest sykepl
Skrevet

Kanskje dosen er for høy for deg?? Hva med og prøve 5 mg og se hvordan du da føler deg dagen etterpå?

Gjest Calóni
Skrevet

Enig med "sykepl" her. 7,5 mg er den høyeste dosen, du bør heller bruke 5mg dersom du opplever slike bivirkninger. Forsøk å dele tabletten i to, og se om du får samme bivirkninger da (og selvsagt om du får sove like godt).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...