Gjest puppelure Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Har nettop begynt å få e-faktura på kredittkortet istedenfor regning i posten... Må jeg selv gå inn i nettbanke å bekrefte betaling eller blir beløpet trukket automatisk? Skjønte ikke helt det... 0 Siter
Speak Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg får alltid en mail som sier at det nå ligger en e-faktura i banken. Logger meg inn og bekrefter at denne skal betales. 0 Siter
lex Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 E-faktura er som navnet tilsier en elektronisk faktura. Den må betales som andre fakturaer, men fordi den er elektronisk er info om mottaker, beløp, kid-nr. etc. ferdigutfylt. Avtalegiro er en avtale man inngår med f.eks. strømleverandør. Da blir strømregningen betalt automatisk ved forfall - om du ikke stopper betalingen. Man kan ha e-faktura med avtalegiro, eller man kan få e-faktura uten at det er inngått avtale om automatisk betaling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.