Gjest Farrolisa Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Finnes det et mer økonomisk alternativ til kjøpt vann med kullsyre, som f.eks Bonaqua, Farris o.l? Jeg er helt hekta på kullsyrevann, men hadde vært greit å "lagd" det hjemme. Har hørt om noe pulver, men vet ikke hvilket. Håper på svar! 0 Siter
puttelull Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Det billigste er vel rent, kaldt vann fra springen, med en liten isbit i form av en liten pingvin, f.eks! Det er ungene her hekta på, for tida! 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Hvis du kjøper en sånn soda-maker (brusmaskin), koster rundt 700kr, så kan du lage eget vann med kullsyre. Da bruker du gassflasker til, og det blir mye billigere enn å kjøpe i lengden. :-) Blir veldig godt! 0 Siter
Gjest fridalida Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Hvis du ser veeeeldig langsiktig på det, og drikker veeeeeldig mye boblevann, og i tillegg har bruk for en kaffemaskin.... Så finnes det altså kaffemaskin som kobles til kaldvannet, du putter et eller annet i maskinen, og vips - den deiligste "farris". Men sånne maskiner er dyre, altså. Kjenner en som betalte rundt 10000, men finnes kanskje billigere. Jeg ønsker meg en sånn - og kommer aldri til å prioritere det. Og strengt tatt er det mest kaffen jeg er ute etter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.