Gå til innhold

Alternativ til vann med kullsyre

Anbefalte innlegg

Gjest Farrolisa
Skrevet

Finnes det et mer økonomisk alternativ til kjøpt vann med kullsyre, som f.eks Bonaqua, Farris o.l? Jeg er helt hekta på kullsyrevann, men hadde vært greit å "lagd" det hjemme.

Har hørt om noe pulver, men vet ikke hvilket.

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det billigste er vel rent, kaldt vann fra springen, med en liten isbit i form av en liten pingvin, f.eks!

Det er ungene her hekta på, for tida!

Skrevet

Hvis du kjøper en sånn soda-maker (brusmaskin), koster rundt 700kr, så kan du lage eget vann med kullsyre.

Da bruker du gassflasker til, og det blir mye billigere enn å kjøpe i lengden. :-)

Blir veldig godt!

Gjest fridalida
Skrevet

Hvis du ser veeeeldig langsiktig på det, og drikker veeeeeldig mye boblevann, og i tillegg har bruk for en kaffemaskin....

Så finnes det altså kaffemaskin som kobles til kaldvannet, du putter et eller annet i maskinen, og vips - den deiligste "farris".

Men sånne maskiner er dyre, altså. Kjenner en som betalte rundt 10000, men finnes kanskje billigere.

Jeg ønsker meg en sånn - og kommer aldri til å prioritere det. Og strengt tatt er det mest kaffen jeg er ute etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...