Gjest forever doler Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Hadde en drøm her en natt om at jeg ramlet borti en doler som jeg misliker sterkt. Jeg skjønte hvem det var ut i fra hvordan personen hadde beskrevet seg selv. Så ble jeg plutselig redd for at jeg skulle bli avslørt, at personen skulle finne ut hvem jeg var på DOL. Da tror jeg tonen hadde blitt ganske anstrengt ja. Hadde det gjort deg noe , om du møtte en person i RL som du hadde kranglet mye med på DOL? 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg har ikke kranglet med noen på dol, så den saken er grei! :-) 0 Siter
Gjest forever doler Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg har ikke kranglet med noen på dol, så den saken er grei! :-) Du har ikke opplevd å få spydige kommentarer på innlegg du har skrevet uten at du har lagt opp til det selv? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Null problemer. Jeg diskuterer, jeg krangler ikke. Det er andre ting som holder meg tilbake fra å møte noen enn akkurat det at man er uenige i visse saker. 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Du har ikke opplevd å få spydige kommentarer på innlegg du har skrevet uten at du har lagt opp til det selv? Jo, så klart! Men jeg definerer ikke det som at jeg har kranglet med vedkommende. Dessuten tror jeg at slike kommentarer bare har kommet fra folk som enten ikke har fast nick eller ikke har brukt det da de slang med leppa. 0 Siter
Gjest forever doler Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Null problemer. Jeg diskuterer, jeg krangler ikke. Det er andre ting som holder meg tilbake fra å møte noen enn akkurat det at man er uenige i visse saker. uenighet er en ting, men hvis noen ikke er villig til å diskutere sak, men heller vil diskutere deg som person og hvor slem og egoistisk vedkommende synes du er... Ville du fortsatt ha møtt dette mennesket med et smil? Eller er en doler helt anderledes enn hva de utgir seg for i RL? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Du har ikke opplevd å få spydige kommentarer på innlegg du har skrevet uten at du har lagt opp til det selv? Spydige kommentarer irriterer der og da, men det preller ganske fort. 0 Siter
Gjest forever doler Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jo, så klart! Men jeg definerer ikke det som at jeg har kranglet med vedkommende. Dessuten tror jeg at slike kommentarer bare har kommet fra folk som enten ikke har fast nick eller ikke har brukt det da de slang med leppa. litt verre om de kommer fra et fast nick. Lettere å akseptere om det kommer fra en anonym tulling. 0 Siter
Gjest Sebana Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Du har ikke opplevd å få spydige kommentarer på innlegg du har skrevet uten at du har lagt opp til det selv? Jeg husker ikke hva jeg eller andre har skrevet når jeg logger meg av. Jeg kan møte de fleste dolere, men noen kverulanter interesser meg ikke. Det har ingenting med fornærmelser å gjøre, men rett og slett at jeg synes noen er lite interessant. 0 Siter
Gjest Sebana Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 litt verre om de kommer fra et fast nick. Lettere å akseptere om det kommer fra en anonym tulling. har ingenting å si, faste nick kan være forvirrete tullinger 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 uenighet er en ting, men hvis noen ikke er villig til å diskutere sak, men heller vil diskutere deg som person og hvor slem og egoistisk vedkommende synes du er... Ville du fortsatt ha møtt dette mennesket med et smil? Eller er en doler helt anderledes enn hva de utgir seg for i RL? Jeg husker ikke om noen har sagt noe sånt til meg. Jeg hadde vel svart noe sånt: Er det deg fra dol ja. Så artig. Jeg er Kari Kruskakli den slemme og egosistiske fra dol, smilt og rettet frem hånden for å hilse. Ting som skjer her inne stikker ikke dypt hos meg og ihvertfall ikke lenge av gangen. Jeg er kanskje veldig ufølsom av meg som ikke greier å bli såret av noe som skjer på datan. jeg er sikker på at det virkelige liv, ville jeg ha gitt alle en lik sjangse.. Det blir noe annet i det virkelige liv synes jeg. 0 Siter
Gjest Sebana Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg husker ikke om noen har sagt noe sånt til meg. Jeg hadde vel svart noe sånt: Er det deg fra dol ja. Så artig. Jeg er Kari Kruskakli den slemme og egosistiske fra dol, smilt og rettet frem hånden for å hilse. Ting som skjer her inne stikker ikke dypt hos meg og ihvertfall ikke lenge av gangen. Jeg er kanskje veldig ufølsom av meg som ikke greier å bli såret av noe som skjer på datan. jeg er sikker på at det virkelige liv, ville jeg ha gitt alle en lik sjangse.. Det blir noe annet i det virkelige liv synes jeg. Jeg har møtt noen dolere, og en sjokkerte meg med å snakke hele tiden om nickene her. De andre nevner så og si aldri dol, og det gjør ikke jeg heller. Det er tilfeldig at vi har treffes på dol, men noen har blitt nære venner. 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 har ingenting å si, faste nick kan være forvirrete tullinger Enig! Og derfor er det verre å tenke på at en som har slengt med leppa kan være en her inne som du egentlig tror godt om. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 I utgangspunktet hadde jeg ikke hatt noen problemer med det, men for meg som aldri har kranglet med noen her inne blir det vanskelig å sette seg inn i slik en hypotetisk problemstilling. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg har ikke kranglet så mye, så jeg vet ikke helt. Men det er en del dolere jeg kunne tenkt meg å truffet 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg tror ikke jeg har kranglet sånn skikkelig med noen av de faste dolerene... correct me if i'm wrong 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147985677' post='3119523] Jeg har ikke kranglet så mye, så jeg vet ikke helt. Men det er en del dolere jeg kunne tenkt meg å truffet Vil du treffe meg? 0 Siter
keinstein Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Ikke intressert i å møte noen, så det blir hypoetisk. 0 Siter
flisa Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Det hadde bare vært koselig - jeg tar det ikke så tungt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.