flisa Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Ikke intressert i å møte noen, så det blir hypoetisk. Helvete 0 Siter
Gjest feig liten..... Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg vil ikke møte en doler i RL i det hele tatt. Og hvis jeg gjør det noen gang (ikke usannsynlig), vil jeg i alle fall ikke vite om det! 0 Siter
flisa Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jasså? Ja, vil møte deg jeg - og Sør og Prozak -det hadde vært kult! hehe' Og Morsk og Grip og SDD 0 Siter
flisa Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg vil ikke møte en doler i RL i det hele tatt. Og hvis jeg gjør det noen gang (ikke usannsynlig), vil jeg i alle fall ikke vite om det! Det syns skjelden utenpå - egentlig er vi veldig kjedelige..... 0 Siter
keinstein Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Ja, vil møte deg jeg - og Sør og Prozak -det hadde vært kult! hehe' Og Morsk og Grip og SDD Freakshow? :-) Vi kan ha Cuddle Party? http://www.cuddleparty.com/ Eller Mazola Party? "The old Mazola parties of the eighties came to mind, with the image of a small room, lots of oil on the floor, and hot sweaty people seeking even hotter sex. But these days we know that Mazola (or any other real oil)" 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det syns skjelden utenpå - egentlig er vi veldig kjedelige..... SJELDEN, flisa! SJELDEN! Smekk på lanken :-) 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 SJELDEN, flisa! SJELDEN! Smekk på lanken :-) jeg så det da det var for sent! 0 Siter
Gjest hehehehe Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ja, vil møte deg jeg - og Sør og Prozak -det hadde vært kult! hehe' Og Morsk og Grip og SDD *LOL* Du er modig ! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 *LOL* Du er modig ! :-) Tja - jeg bor jo sammen med med Mr.Kahn - så jeg er vel godt vant 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Freakshow? :-) Vi kan ha Cuddle Party? http://www.cuddleparty.com/ Eller Mazola Party? "The old Mazola parties of the eighties came to mind, with the image of a small room, lots of oil on the floor, and hot sweaty people seeking even hotter sex. But these days we know that Mazola (or any other real oil)" pinglete greier! ;D 0 Siter
Gjest hehehehe Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Tja - jeg bor jo sammen med med Mr.Kahn - så jeg er vel godt vant Han er ikke sammenlignbar med de andre :-) I hvert fall ikke de to første. Du får holde godt på den fyren, sympatisk kar. 0 Siter
Gjest hehehehe Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 pinglete greier! ;D *LOL* Ikke vågalt nok ! Men du tør ikke si hva de må gjøre for at det ikke skal være pinglete og i hvert fall ikke delta ! :-D 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 *LOL* Ikke vågalt nok ! Men du tør ikke si hva de må gjøre for at det ikke skal være pinglete og i hvert fall ikke delta ! :-D Drekke øl og juge og pelle buser, holder for meg 0 Siter
org Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg er ganske kjedelig å krangle med, for jeg ender alltid opp med å bli enig med de andre... Ikke en gang Prozak har jeg kranglet med. *hva er galt med meg, ingen vil krangle med meg, jo* 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg er ganske kjedelig å krangle med, for jeg ender alltid opp med å bli enig med de andre... Ikke en gang Prozak har jeg kranglet med. *hva er galt med meg, ingen vil krangle med meg, jo* "jeg ender alltid opp med å bli enig med de andre" det er ikke det at _ingen vil_ krangle med deg. De får det bare ikke til! Du må bli mer sta ;-) 0 Siter
org Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 "jeg ender alltid opp med å bli enig med de andre" det er ikke det at _ingen vil_ krangle med deg. De får det bare ikke til! Du må bli mer sta ;-) Du har nok helt rett... LOL! Der gjorde jeg det - igjen!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.