Gå til innhold

til dere som bruker solarium

Anbefalte innlegg

Gjest tuffes
Skrevet

Bruker ikke å sole meg, men skal gjøre det i solarium nå.

Så lurer jeg, ligger dere helt nakne? Uten tildekking på brystene? Kan brystene eller brystvortnene skades av strålingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dekker aldri til brystene når jeg tar solarium.

Gjest tuffes
Skrevet

Helt naken...

Men er dere sikre på at dette ikke skader brystvortene?

Gjest Lapp vortan!
Skrevet

Hvordan skal brystvortene skades??? Er nok ikke verre for dem, enn for resten av kroppen. Hadde garantert stått advarsler hvi så var tilfelle. Men du kan jo dekke til med små lapper hvis det føles bedre:)

Gjest solgunn solarium
Skrevet

naken, men burde brukt beskyttelse for øynene

Skrevet

Naken.

Hvorfor skulle brystvortene skades av solingen?

Gjest minnkakk
Skrevet

du kan dø av føflekkkreft og få rynker om du tar for mye sol, men brystvortene klarer seg alltids...

Det står advarsler om at man bør beskytte øynene, så regner med det hadde stått advarsel om man måtte beskytte brystvortene også.

Gjest Ikke bra nei
Skrevet

Du får fortere hengepupper da huden blir mer elastisk. Brystene og huden rundt øynene tåler ikke mye sol. Du vet det er farlig? Trodde solariumer snart hadde dødd ut jeg.

Gjest Ikke bra nei
Skrevet

Du får fortere hengepupper da huden blir mer elastisk. Brystene og huden rundt øynene tåler ikke mye sol. Du vet det er farlig? Trodde solariumer snart hadde dødd ut jeg.

Mindre elastisk selvsagt;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...