Angelica :o) Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Du får gi meg en adresse, og jeg lover å ta turen over for å fikse... eh, tv-en din. Jeg må bare gro til en Fabio-sleik, kjøpe meg hvit singlet, trang skinnbukse med åpning både foran og bak, samt øve inn noen tyske gloser jeg lover å uttale nøayktig like dårlig som i filmen, og så skal vi faen meg få ting fiksa - opp til flere ganger. Oh beibe! *SIKLE* ...tror jeg og har noen tette rør så må fikses. Så du må nok belage deg på å bli en stund 0 Siter
amber sun Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Du får gi meg en adresse, og jeg lover å ta turen over for å fikse... eh, tv-en din. Jeg må bare gro til en Fabio-sleik, kjøpe meg hvit singlet, trang skinnbukse med åpning både foran og bak, samt øve inn noen tyske gloser jeg lover å uttale nøayktig like dårlig som i filmen, og så skal vi faen meg få ting fiksa - opp til flere ganger. Dette taler for en Ublind date, altså. ;-P Du og Angelica blir en lett spleisesak. Ulvinnen og jeg har allerede tatt på oss jobben med å sette opp den Ublinde daten. Skjønte det blir nok ingen stor jobb, etter iveren å dømme, hehe. :-D 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Dette taler for en Ublind date, altså. ;-P Du og Angelica blir en lett spleisesak. Ulvinnen og jeg har allerede tatt på oss jobben med å sette opp den Ublinde daten. Skjønte det blir nok ingen stor jobb, etter iveren å dømme, hehe. :-D Daten blir på Alex Sushi Så det blir orgasmiske greier! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Daten blir på Alex Sushi Så det blir orgasmiske greier! Orgasmisk er ordet ja. ;-) Tenker vi tar lørdagen jeg. Jo før jo bedre. *s* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Orgasmisk er ordet ja. ;-) Tenker vi tar lørdagen jeg. Jo før jo bedre. *s* God ide', her må det smis mens jernet er varmt 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148313375' post='3125362] Oh beibe! *SIKLE* ...tror jeg og har noen tette rør så må fikses. Så du må nok belage deg på å bli en stund Tette rør? Får håpe SDD er god til å stake ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 God ide', her må det smis mens jernet er varmt Bra ordvending det der, Ulvinnen. *s* Den fulle og hele mening med den setningen er åpenbar - hehehe. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148313375' post='3125362] Oh beibe! *SIKLE* ...tror jeg og har noen tette rør så må fikses. Så du må nok belage deg på å bli en stund Som du ser så har vi satt tid til førstkommende lørdag - siden det skal smis mens jernet er varmt. Jeg tenker de rørene blir bra fikset da ja. ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Bra ordvending det der, Ulvinnen. *s* Den fulle og hele mening med den setningen er åpenbar - hehehe. Det er nok ganske hett der ;-) Så du er inne på noe :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er nok ganske hett der ;-) Så du er inne på noe :-) Jeg klør etter det, og må få kommentere. Men kommentaren blir: Ingen kommentar. ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg klør etter det, og må få kommentere. Men kommentaren blir: Ingen kommentar. ;-) Så dyktig du er til å avstå fra kommentarene ;-) Men egentlig hadde jeg en plan om at du og jeg skulle sitte ved et sidebord på Alex Sushi så vi kunne få med oss hele utviklingen :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Så dyktig du er til å avstå fra kommentarene ;-) Men egentlig hadde jeg en plan om at du og jeg skulle sitte ved et sidebord på Alex Sushi så vi kunne få med oss hele utviklingen :-) Du verden for en genial plan. Den kjøper jeg glatt! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du verden for en genial plan. Den kjøper jeg glatt! *High Five*! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.