Gjest Galliano. Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg skal besøke datteren vår og jeg kunne tenke meg å gi henne en liten gave. Den må ikke være for dyr, men den må heller ikke være bare til forargelse. Hva gjør jeg? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 En veske! Eller en cd, dvd, lipgloss, en god te. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hvilken prisklasse snakker vi her? Jeg ville blitt glad for en cd, håndkrem, kubbelys (stearinlys generelt), dvd som kanskje nettopp er kommet ut, en pose twist (må være med den gamle banantwisten), en god dusjsåpe (litt mer luksuriøs enn den jeg vanligvis bruker) osv osv.. Er hun fattig student, hadde jeg satt pris på å få fylt opp kjøleskapet mitt litt - ikke noen dyre greier, men ting som jeg da slapp å handle selv. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 En flaske god vin er alltid hyggelig å få :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det er ganske stor forskjeller mellom jenter på 20 år og damer på 40 år, altså Jeg er i begynnelsen av 20-årene. Jeg blir glad for dusjsåper/parfymer, pennesett (tusjer/penner/blyanter som er litt finere enn de man kjøper på nille), fine håndklær, pizzaskjærer/isskje/ostehøvel/brødkniv, abonnement på Det Nye.. Det er mye å velge i, bare sørg for at det er med byttelapp eller at du gir opplysninger om hvor det kan byttes, så blir alle fornøyde, tenker jeg 0 Siter
Gjest Galliano. Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Tusen takk alle sammen! Jeg fikk noen ideer selv også. Saken er løst. 0 Siter
Gjest huhei Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det er ganske stor forskjeller mellom jenter på 20 år og damer på 40 år, altså Jeg er i begynnelsen av 20-årene. Jeg blir glad for dusjsåper/parfymer, pennesett (tusjer/penner/blyanter som er litt finere enn de man kjøper på nille), fine håndklær, pizzaskjærer/isskje/ostehøvel/brødkniv, abonnement på Det Nye.. Det er mye å velge i, bare sørg for at det er med byttelapp eller at du gir opplysninger om hvor det kan byttes, så blir alle fornøyde, tenker jeg Det er noe du tror til du nærmer deg 40 selv. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det er noe du tror til du nærmer deg 40 selv. Hehe. Vi får snakkes igjen om 15 år, så får vi se om du har rett Men sånn med tanke på gaver av ren nytteverdi, så er det jo store forskjeller. En 40-åring er kanskje godt etablert og har alt hun trenger, mens ei på 20 har nettopp flyttet for seg selv og trenger "alt". 0 Siter
Gjest huhei Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hehe. Vi får snakkes igjen om 15 år, så får vi se om du har rett Men sånn med tanke på gaver av ren nytteverdi, så er det jo store forskjeller. En 40-åring er kanskje godt etablert og har alt hun trenger, mens ei på 20 har nettopp flyttet for seg selv og trenger "alt". Jeg har rett! ) Men sant det med forskjellig behov. 0 Siter
Gjest ja ja så Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hehe. Vi får snakkes igjen om 15 år, så får vi se om du har rett Men sånn med tanke på gaver av ren nytteverdi, så er det jo store forskjeller. En 40-åring er kanskje godt etablert og har alt hun trenger, mens ei på 20 har nettopp flyttet for seg selv og trenger "alt". Vent til du blir førti og se om du er godt etablert og har alt du trenger. Jeg vet ikke hvorfor unge mennesker tror at førtiåringer og oppover er noe som venter på graven. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Vent til du blir førti og se om du er godt etablert og har alt du trenger. Jeg vet ikke hvorfor unge mennesker tror at førtiåringer og oppover er noe som venter på graven. Jeg vil tro at når jeg er 40 så vil jeg ha flere kjøkkenredskaper enn det jeg har akkurat nuh 0 Siter
Gjest ja ja så Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg vil tro at når jeg er 40 så vil jeg ha flere kjøkkenredskaper enn det jeg har akkurat nuh Og da er du godt etablert og trenger ikke noe mer, dvs. når du har fått noen kjøkkenredskaper til;) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Og da er du godt etablert og trenger ikke noe mer, dvs. når du har fått noen kjøkkenredskaper til;) Mm. Da er man så etablert som man kan bli Men det var vel forsåvidt ikke helt gjennomtenkt å bruke "etablert" der, da. Det jeg egentlig mente var at man har bodd for seg selv såpass lenge og samlet opp det meste av ren nytteverdi i huset, i motsetning til en som nettopp har flyttet ut fra mor og far. Så feil ord kanskje, men meningen var god 0 Siter
fresja Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg vil tro at når jeg er 40 så vil jeg ha flere kjøkkenredskaper enn det jeg har akkurat nuh Jeg vil tro de fleste over 40 har rikelig av både kjøkkenutstyr og ikke minst pynteting, i hvert fll dem som har fått baryllupspresanger. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg vil tro de fleste over 40 har rikelig av både kjøkkenutstyr og ikke minst pynteting, i hvert fll dem som har fått baryllupspresanger. Jepp, det var akkurat det som var poenget mitt Endelig noen som skjønte 0 Siter
Gjest ja ja så Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Mm. Da er man så etablert som man kan bli Men det var vel forsåvidt ikke helt gjennomtenkt å bruke "etablert" der, da. Det jeg egentlig mente var at man har bodd for seg selv såpass lenge og samlet opp det meste av ren nytteverdi i huset, i motsetning til en som nettopp har flyttet ut fra mor og far. Så feil ord kanskje, men meningen var god Hvis du ikke netopp er skilt;) Ærlig talt så er det ikke kjøkkenredskaper kvinner ønsker seg som gave. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hvis du ikke netopp er skilt;) Ærlig talt så er det ikke kjøkkenredskaper kvinner ønsker seg som gave. Det var et eksempel. Men som jeg skrev tidligere, så ville jeg blitt glad for litt ekstra fancy ting til kjøkkenet, jeg. Og selvsagt en hel haug andre ting. Men for en som ikke kjenner mottakeren særlig godt, så kan det være en grei gave. Men egentlig gidder jeg ikke diskutere mer med deg, for det var ikke deg jeg opprinnelig tenkte å svare 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.