Gjest Brillelise Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 ... har optikeren jeg var hos sist tatt vare på opplysninger om bl.a. hvilken styrke jeg har på glassene? 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 De fleste gjør det ja, men ikke alle. Det kommer litt an på. Uansett kan de teste hvilken styrke du har på brillene dine i butikken. 0 Siter
Gjest Brillelise Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ja. Så da er det bare å ringe og få det opplest da? Skal kjøpe briller på nettet. 0 Siter
morsan Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Så da er det bare å ringe og få det opplest da? Skal kjøpe briller på nettet. Ja, jeg antar det. Jeg har aldri vært i en slik situasjon hvor jeg har ringt opp og bedt om slik info, men alle optikerne jeg har benyttet i de snart 30 årene jeg har hatt briller/linser har hatt et kartotekkort på meg med info om siste opplysninger. Men de sparer sikkert ikke på det i all evighet - de kaster sikkert gamle kort noen år etter at kunden var hos dem sist. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ja, det er tatt vare på i journalen din. Men det kan jo tenkes at styrken din har forandret seg siden sist? De gangene jeg har skullet hatt nye briller eller ny type kontaktlinser og sånt har vi alltid tatt synstest for å sikre at jeg får det mest optimale. 0 Siter
Gjest Brillelise Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ja, det er tatt vare på i journalen din. Men det kan jo tenkes at styrken din har forandret seg siden sist? De gangene jeg har skullet hatt nye briller eller ny type kontaktlinser og sånt har vi alltid tatt synstest for å sikre at jeg får det mest optimale. Hvor mye betalte du for synstesten? 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hvor mye betalte du for synstesten? På Brilleland tror jeg det koster rundt 300,- 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hvor mye betalte du for synstesten? Jeg har abonnement på kontaktlinser, og da er synstesten gratis, så ordinær pris er jeg ikke sikker på. Men det får du helt sikkert oppgitt på feks Brillelands nettsider, http://www.brilleland.no 0 Siter
willow Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 vil tro det ja. de pleier å lagre slikt på dataen, slik at de kan si " du har fått litt verre syn" osv. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hvor mye betalte du for synstesten? På Krogh koster det nærmere 600, men da sjekker de absolutt alt også. Ville definitivt tatt en synssjekk før nye briller 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.