Gjest blue cucumber Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har en seng som gjerne skulle fungert som sofa når jeg har venner på besøk og sånn (bor ganske trangt). Finnes det puter eller andre ting man kan putte opp på senga så blir en slags sofa ut av det? Har dere sett noe sånt? 0 Siter
tuss&troll Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Vi har en seng på gjesterommet som jeg legger et pent pledd på å fyller senga med fargerike puter, når den ikke er i bruk. Barna bruker dette rommet innimellom, og senga brukes som sofa. Så det går veldig bra. 0 Siter
calendula Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Vi har en seng på stua istedenfor sofa - har ikke råd til en sofa vi har lyst på :-( Vi har lagt et fint teppe over sengen og kjøpt 3 store puter - 50x50cm på Ikea. Putene er trukket med stoff som passer til teppet. Det ser helt ok ut. 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Vi har en seng på stua istedenfor sofa - har ikke råd til en sofa vi har lyst på :-( Vi har lagt et fint teppe over sengen og kjøpt 3 store puter - 50x50cm på Ikea. Putene er trukket med stoff som passer til teppet. Det ser helt ok ut. ok, da skal jeg se om jeg finner noen slike puter på IKEA 0 Siter
mariamamma Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Vi lager sofa av jenta vår sin seng på dagtid. Ruller dynen som en pølse inn mot veggen (blir da til en ryggstø), legger et koselig teppe over og har store fargerike puter. Er veldig glad i puter fra Indiska vi, da! De er bare nydelige. Ikea har også mye fint. Jeg hadde også en sofa da jeg bodde på hybel i min ungdom. Fungerer kjempefint! 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Vi lager sofa av jenta vår sin seng på dagtid. Ruller dynen som en pølse inn mot veggen (blir da til en ryggstø), legger et koselig teppe over og har store fargerike puter. Er veldig glad i puter fra Indiska vi, da! De er bare nydelige. Ikea har også mye fint. Jeg hadde også en sofa da jeg bodde på hybel i min ungdom. Fungerer kjempefint! tusen takk for tipset:). Har en form for sofa nå, selv om dt nok treng litt mere puter for at det skal se bra ut 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Disse er også fine som armlener: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15594&catalogId=10103&storeId=16&productId=52234&langId=-14&parentCats=15594*15830*15848 kanskje ikke akkurat i den fargen-----:-) Vi har flere sånne i sort, og sammen med SVÆRE puter er sengene sofa 0 Siter
mariamamma Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 tusen takk for tipset:). Har en form for sofa nå, selv om dt nok treng litt mere puter for at det skal se bra ut Så flott! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.