Gå til innhold

Spennende, IDOL-finale ikveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror Ikea har både Ivar & Billy? ;-)

Men, jo, kjekk. Jeg føler meg som en svinsk gammel dame som i det hele tatt synes sånt om 18 åringer, og særlig en sånn polert liten kristen-valp, men han er eye-candy altså. Det er han virkelig..;-P

Nei, det er han da virkelig ikke...

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

8

• Angelica :o)

5

• Klara Q

4

• Dorthe

3

laguna1365380434
Skrevet

Nei, det er han da virkelig ikke...

Jo faktisk..Man jeg innser at jeg er litt syk i hodet her..;-P

Skrevet

Jo faktisk..Man jeg innser at jeg er litt syk i hodet her..;-P

hehe!

Men artistisk liker jeg Jonas best, men håper på mange måter at Aleksander vinner. Aleksander er mer allsidig, og passer bedre inn i det pop-sirkuset som en Idol-seier innebærer.

Jeg blir imidlertid IKKE lei hvis Jonas vinner. Han klarer nok å holde beina på bakken og få til en plate som han kan stå inne for, selv om plateselskap og andre i sirkuset rundt vil ha en bit av kaka, og sikkert har sterke meninger om hva som skal skje i tiden framover.

laguna1365380434
Skrevet

hehe!

Men artistisk liker jeg Jonas best, men håper på mange måter at Aleksander vinner. Aleksander er mer allsidig, og passer bedre inn i det pop-sirkuset som en Idol-seier innebærer.

Jeg blir imidlertid IKKE lei hvis Jonas vinner. Han klarer nok å holde beina på bakken og få til en plate som han kan stå inne for, selv om plateselskap og andre i sirkuset rundt vil ha en bit av kaka, og sikkert har sterke meninger om hva som skal skje i tiden framover.

Det blir litt samme for meg hvem som vinner også..;-) Jeg kommer ikke akkurat til å storme ut å kjpe plater okke som..Men det er en medrivende liten konkuranse-sak, jeg hadde ALDRI troddjeg skulle følge med på det, men vops, så var jeg liksm plassert kl åtte på fredagen. Litt pinlig i grunn, men ikke så pinlig som at jeg synes han der guttevalpen er kjekk! :-o Jeg er litt sjokkert over meg selv..;-)

Men jeg synes som sagt Jonas virker mere sympatisk, han har fin stemme, og jeg liker stilen hans generelt litt bedre. Jeg kan vel kanskje ikke heie på Aleksander utelukkende fordi jeg synes han er smørpen? ;-P

*fatter ikke at jeg faktisk sitter og diskuterer det her* ;-)

Skrevet

Tror Ikea har både Ivar & Billy? ;-)

Men, jo, kjekk. Jeg føler meg som en svinsk gammel dame som i det hele tatt synes sånt om 18 åringer, og særlig en sånn polert liten kristen-valp, men han er eye-candy altså. Det er han virkelig..;-P

Jeg er eldre enn deg (er jeg ikke? Et år eller to?), så da er jeg enda sykere! :P

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er eldre enn deg (er jeg ikke? Et år eller to?), så da er jeg enda sykere! :P

Jeg er 32, så jeg er psyyyk..;-) Jeg er da eldre enn deg? Jeg trodde du var noen og tyve?

laguna1365380434
Skrevet

Men når begynner det? Jeg har ikke avis

Klokken åtte. :-)

Skrevet

Klokken åtte. :-)

Takk.

Jeg får stå opp og komme meg inn i kantina og se på storskjermen da :o)

Angelica :o)
Skrevet

Jeg tror Jonas vinner, heier på han. Men jeg håper Aleksander vinn!! He he..

Skrevet

hehe!

Enig!

serendipity
Skrevet

Jeg både tror og håper Jonas vinner :-)

Skrevet

Han passet veldig bra til vinnerlåta!!

(Jonas får gitt ut plate uansett ;)

Skrevet

Jeg er 32, så jeg er psyyyk..;-) Jeg er da eldre enn deg? Jeg trodde du var noen og tyve?

Ååå, da er du eldre enn meg, men bare ett skarve år ;-)

Ja, vi er psyyyyyke!

*hvisker* Men han er jo totally do-able, da...

laguna1365380434
Skrevet

Ååå, da er du eldre enn meg, men bare ett skarve år ;-)

Ja, vi er psyyyyyke!

*hvisker* Men han er jo totally do-able, da...

*hvisker tilbake*

Jeg hadde nok ikke vært hard å be, nei..;-P

*lol*

Gjest Starling
Skrevet

*hvisker tilbake*

Jeg hadde nok ikke vært hard å be, nei..;-P

*lol*

Uff, barnerumpe. Men han har jo veldig fint blikk, da. Smeltet nesten litt under opptredenen hans i kveld, jeg.

*lusker skamfull inn i pervo-båsen sammen med laguna og KlaraQ* ;S

laguna1365380434
Skrevet

Uff, barnerumpe. Men han har jo veldig fint blikk, da. Smeltet nesten litt under opptredenen hans i kveld, jeg.

*lol* Jammen han har det! ;-)

*sitter godt innerst i skammekroken, men gleder meg over å bli holdt med selskap*

Skrevet

Velkommen! ;-)

*gjøre plass til nok en pervomedsøster*

Gjest Tjoheisann
Skrevet

Men når begynner det? Jeg har ikke avis

Du hakke avis???men du har vel internett tydeligvis?

Eller er problemet at du ikke klarte å lenge ned dol´sida for å sjekke? ;p

Skrevet

Du hakke avis???men du har vel internett tydeligvis?

Eller er problemet at du ikke klarte å lenge ned dol´sida for å sjekke? ;p

Knis, jeg var på vei til å spise og hadde rett og slett ikke tid til å sjekke og var redd for å gå glipp av noe :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...