sommervarm Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har i ca 1 1/2 uke nå hatt vedvarende smerte/ubehag midt i brystet. Det er ikke ubehagelig eller vindt, når jeg sitter stille, men når jeg vrir kroppen eller bøyer meg ned. Jeg går på p-piller og røyker ca 5 røyk om dagen. Har ikke vondt/dårlig pust og få andre plager. da jeg var rundt 9 år hadde jeg små stikkende smerter i bryst/hjerte som kom og gikk, og jeg tok ekg etc. for å få sjekket om det var noe galt. De fant imidlertd ikke noe galt, og mente det sannsynligvis var voksesmerter el noe...har kjent lite til dette før nå, bare en annen gangen + litt hjerteflimmer en annen gangen. jeg kjenner til ei jente som har samme sympomer som jeg hadde da, nå i voksen alder. Hun har blitt undersøkt og de mener det er noe med trange blodårer el noe..? Hvor alvorlig er det fatt med meg? feiler det meg noe alvorli, eller er dette noe uforklarlig, som selvsagt ikke blir bedre av røyk?(jeg har bestemt meg for å slutte) vh litt redd...for det er slitsomt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231139-vondt-i-brystet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.