Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg hadde eksamen på PC her om dagen, og satt og la en runde kabal mens jeg hvilte venstrearma mi litt. Da kommer den ene eksamensvakten bort til meg og sier at "jeg skjønner at det er avslappende, men det er faktisk ikke lov". Hvorfor er det ikke det? Er det sånn at det generelt ikke er lov å bruke et eneste program annet enn de man trenger for å besvare eksamensoppgavene? Det var jo ikke noe stort problem for meg å legge fra meg kabal og minesveiper, men jeg ble bare litt overrasket 0 Siter
Gjest mittnikk Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Veldig forståelig. lettere for eksamensvaktene å se at dere er inne på rett programm, om alle er inne på rett programm, enn dersom eksaminantene er inne på 100 forskjellige programm 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Veldig forståelig. lettere for eksamensvaktene å se at dere er inne på rett programm, om alle er inne på rett programm, enn dersom eksaminantene er inne på 100 forskjellige programm I utgangspunktet bør det vil ikke være noe som befinner seg på pcen som det er absolutt "ulovlig" å være inne på. Dessuten ville ikke den pensjonisten kjent igjen word om jeg hadde det oppe Hun reagerte ikke på minesveiper nemlig, for det er såpass anonymt og grått, men kabal kjente hun igjen Vi var forøvrig bare 7-8 stykker. Men en regel er en regel, så det kan godt være du har rett. 0 Siter
petter smart Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det er jo ikke lov å ha med seg tegneserier eller en god bok på en vanlig eksamen heller. Tror nok mittnikk har et godt poeng. Det blir kaos om alt mulig rart var lov. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det er jo ikke lov å ha med seg tegneserier eller en god bok på en vanlig eksamen heller. Tror nok mittnikk har et godt poeng. Det blir kaos om alt mulig rart var lov. Tegneserier eller en god bok kan man skrible all slags nyttige notater i, da Kabal er ganske uskyldig. Men ja, nå har jeg forsåvidt fått svar på det jeg spurte om, og skjønt at det ikke bare var denne pensjonisten som hadde merkelige forestillinger 0 Siter
petter smart Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Tegneserier eller en god bok kan man skrible all slags nyttige notater i, da Kabal er ganske uskyldig. Men ja, nå har jeg forsåvidt fått svar på det jeg spurte om, og skjønt at det ikke bare var denne pensjonisten som hadde merkelige forestillinger Erfaringsmessig holder disse pensjonistene seg slavisk til reglene. De forstår gjerne ikke alt som skjer og ønsker ikke å måtte tolke situasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.