jubalong70 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Nå er det ikke lenge før vi reiser til USA. Men jeg har noen spørsmål vedr. leiebil. Jeg håper alle som har greie på dette vil svare meg! Vi er en familie på 2 voksne og 3 barn (6 år, 5 år og 7 mnd) + nok baggasje til 14 dagers ferie + en barnevogn + reiseseng (pakket så den ligner en firkantet lang bag). Hvilken type bil bør vi leie for å få plass til oss alle? Hvor bør vi leie? Bør vi gjøre det over internett?` Bør vi gjøre det i USA? Tips - anyone? 0 Siter
bb71 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Vi leide via AVIS og bestilte på forhånd. De vet hvilken bil dere trenger! Du kan ringe eller gjøre det via nett. De har rabatter for mange med ulike medlemsskap, så husk å sjekke dette! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Vi leide noe sånt som den som er på forsiden her: http://www.kia.com/ Aner ikke hvordan den der bilen ser ut inni altså, men "vår" var iallfall en fem seter med veldig god bagasjeplass. Vi hadde med oss fire store kofferter som vi bare kunne plassere rett inn, stående ved siden av hverandre. Pluss en del annet selvsagt, som vi bare la oppå det. Mener å huske at de delte opp biltypene i klasser, og vi da valgte den klassen som var større enn vanlig sedan. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Vi leide via AVIS og bestilte på forhånd. De vet hvilken bil dere trenger! Du kan ringe eller gjøre det via nett. De har rabatter for mange med ulike medlemsskap, så husk å sjekke dette! OK. Hva slags medlemsskap dreier dette seg om. Hvor mye betalte dere? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Vi leide noe sånt som den som er på forsiden her: http://www.kia.com/ Aner ikke hvordan den der bilen ser ut inni altså, men "vår" var iallfall en fem seter med veldig god bagasjeplass. Vi hadde med oss fire store kofferter som vi bare kunne plassere rett inn, stående ved siden av hverandre. Pluss en del annet selvsagt, som vi bare la oppå det. Mener å huske at de delte opp biltypene i klasser, og vi da valgte den klassen som var større enn vanlig sedan. Den så kjempegrei ut. Hvordan leide dere? Hvor mye betalte dere? (Er nysgjerrig på alt, skjønner du!) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Den så kjempegrei ut. Hvordan leide dere? Hvor mye betalte dere? (Er nysgjerrig på alt, skjønner du!) Leide via AVIS. Bestilte ikke på forhånd, vi bare gikk til den bilutleieavdelingen på flyplassen. Det var akkurat en tråd om leiebiler i USA i går, let opp den, så får du fleres synspunkter Som jeg skriver i den tråden, så var det ikke jeg som betalte, så jeg husker ikke prisen 0 Siter
bb71 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 OK. Hva slags medlemsskap dreier dette seg om. Hvor mye betalte dere? Husker svært lite, men tror bl.a. naf, trumf, coop har rabatter. Vi leide cabriolet i en drøy uke - det kostet ca. 13000,- men det er jo ikke akkurat den type bil dere er ute etter! De har en ok. nettside der du kan se de ulike bilklassene. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Den så kjempegrei ut. Hvordan leide dere? Hvor mye betalte dere? (Er nysgjerrig på alt, skjønner du!) Jeg har funnet fram et par bilder av den, og ser at det ikke er KIA, for den har ikke det merket foran. Husker pokker ikke hva det bilmerket heter, den som har det symbolet som er på bildet Men ellers ligner den ganske bra, ja. Men det er som bb71(?) sier,- AVIS eller et annet utleiefirma vet hva slags bil dere trenger. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Leide via AVIS. Bestilte ikke på forhånd, vi bare gikk til den bilutleieavdelingen på flyplassen. Det var akkurat en tråd om leiebiler i USA i går, let opp den, så får du fleres synspunkter Som jeg skriver i den tråden, så var det ikke jeg som betalte, så jeg husker ikke prisen Tusen takk. Skal sjekke den andre tråden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.