Gå til innhold

Endelig ren ovn!;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for alle tips i går kveld! Det eneste som tok dritten, var salmiakk, zalo og stålull... Den satt, tenker jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Håper du ikke brukte altfor mange metoder før du fikk resultatet du ønska.

(Det enkleste er ofte det beste.)

Gjest Låkkilåkk
Skrevet

Det er beste som finnes ja! OG dessuten det beste for naturen, da ovnsrens er skikkelig naturjævel! ;)

Gjest Bedre alternativ!
Skrevet

Salmiakk?? Og så skal du lage mat inni den?

Huff ville ikke hatt den gifta der hvor jeg steker mat. Selv om man skyller godt så er det jo en gass i det.

Selv bruker jeg en skrubb som jeg kjøpte på et homeparty. Den bruker jeg kun masse vann på og bittelitt zalo. Døra blir blank og fin av det. Den er helt ypperlig nedi vasken på kjøkkenet også.

Skrevet

Salmiakk?? Og så skal du lage mat inni den?

Huff ville ikke hatt den gifta der hvor jeg steker mat. Selv om man skyller godt så er det jo en gass i det.

Selv bruker jeg en skrubb som jeg kjøpte på et homeparty. Den bruker jeg kun masse vann på og bittelitt zalo. Døra blir blank og fin av det. Den er helt ypperlig nedi vasken på kjøkkenet også.

Det er ikke brukt salmiakk _inni_ ovnen, da! Jeg er jo ikke _helt_ blåst i hodet!

Jeg brukte "salmi" og zalo på vinduet i døra, og det ble vaska liggende på kjøkkenbenken! Det kan tas ut, ser du (på min ovn, kanskje ikke på alle!?) Og deretter ble det skylt _grundig_ i varmt, rennende vatn!

Inni ovnen brukte jeg ovnsrens!

Gjest Låkkilåkk
Skrevet

Det er ikke brukt salmiakk _inni_ ovnen, da! Jeg er jo ikke _helt_ blåst i hodet!

Jeg brukte "salmi" og zalo på vinduet i døra, og det ble vaska liggende på kjøkkenbenken! Det kan tas ut, ser du (på min ovn, kanskje ikke på alle!?) Og deretter ble det skylt _grundig_ i varmt, rennende vatn!

Inni ovnen brukte jeg ovnsrens!

Du kan fint bruke salmiakk inni også! Det er bare å vaske godt med rent vann etterpå. Alle store kjøkken bruker salmiakk inni ovn:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...