puttelull Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Takk for alle tips i går kveld! Det eneste som tok dritten, var salmiakk, zalo og stålull... Den satt, tenker jeg! 0 Siter
Gyda Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Gratulerer! Håper du ikke brukte altfor mange metoder før du fikk resultatet du ønska. (Det enkleste er ofte det beste.) 0 Siter
Gjest Låkkilåkk Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det er beste som finnes ja! OG dessuten det beste for naturen, da ovnsrens er skikkelig naturjævel! 0 Siter
Gjest Bedre alternativ! Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Salmiakk?? Og så skal du lage mat inni den? Huff ville ikke hatt den gifta der hvor jeg steker mat. Selv om man skyller godt så er det jo en gass i det. Selv bruker jeg en skrubb som jeg kjøpte på et homeparty. Den bruker jeg kun masse vann på og bittelitt zalo. Døra blir blank og fin av det. Den er helt ypperlig nedi vasken på kjøkkenet også. 0 Siter
puttelull Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Salmiakk?? Og så skal du lage mat inni den? Huff ville ikke hatt den gifta der hvor jeg steker mat. Selv om man skyller godt så er det jo en gass i det. Selv bruker jeg en skrubb som jeg kjøpte på et homeparty. Den bruker jeg kun masse vann på og bittelitt zalo. Døra blir blank og fin av det. Den er helt ypperlig nedi vasken på kjøkkenet også. Det er ikke brukt salmiakk _inni_ ovnen, da! Jeg er jo ikke _helt_ blåst i hodet! Jeg brukte "salmi" og zalo på vinduet i døra, og det ble vaska liggende på kjøkkenbenken! Det kan tas ut, ser du (på min ovn, kanskje ikke på alle!?) Og deretter ble det skylt _grundig_ i varmt, rennende vatn! Inni ovnen brukte jeg ovnsrens! 0 Siter
Gjest Låkkilåkk Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det er ikke brukt salmiakk _inni_ ovnen, da! Jeg er jo ikke _helt_ blåst i hodet! Jeg brukte "salmi" og zalo på vinduet i døra, og det ble vaska liggende på kjøkkenbenken! Det kan tas ut, ser du (på min ovn, kanskje ikke på alle!?) Og deretter ble det skylt _grundig_ i varmt, rennende vatn! Inni ovnen brukte jeg ovnsrens! Du kan fint bruke salmiakk inni også! Det er bare å vaske godt med rent vann etterpå. Alle store kjøkken bruker salmiakk inni ovn:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.