Gjest blue cucumber Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Og hvis jeg sperrer det nå og finner det igjen i morgen, kan jeg oppheve sperringen da? Eller må jeg skaffe meg nytt kort? Hvor lang tid tar det å få tak i et nytt kort? Hilsen en fortvilet 0 Siter
Gjest så får du vite Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 ring banken din? eller til visa! få nr på opplysningen. 0 Siter
Gjest been there... Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Du ringer bankens kundeservice, og får fikset det i en fei. Når du skal låse det opp igjen må du til banken og vise legitimasjon, men da fikses det fort det også. 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Du ringer bankens kundeservice, og får fikset det i en fei. Når du skal låse det opp igjen må du til banken og vise legitimasjon, men da fikses det fort det også. Har fått fikset det. utrolig kjipt, tror det har ramlet ut av en lomme (hvor jeg absolutt ikke burde hatt den) og blitt liggende langs veien der jeg har syklet. og nå går jeg og leter alle steder hvor jeg er helt sikker på at jeg aldri kan ha lagt kortet;) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Har fått fikset det. utrolig kjipt, tror det har ramlet ut av en lomme (hvor jeg absolutt ikke burde hatt den) og blitt liggende langs veien der jeg har syklet. og nå går jeg og leter alle steder hvor jeg er helt sikker på at jeg aldri kan ha lagt kortet;) Hvis du ikke finner det igjen, bestill "erstatningskort". Ellers får du ny kode, det sa de i alle fall til meg :-) 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hvis du ikke finner det igjen, bestill "erstatningskort". Ellers får du ny kode, det sa de i alle fall til meg :-) tar det ikke to uker å få erstatningkort? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 tar det ikke to uker å få erstatningkort? Tar like lang tid, men du slipper ny kode. Tok en uke sist jeg fikk nytt. 0 Siter
petter smart Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Du er klar over at folk kan bruke dette kortet selv om du sperrer det? Følg nøye med på kontoen om det går ut penger du ikke visste om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.