Gå til innhold

Hjelp, tror jeg har mistet visa-kortet, hvordan får jeg sperret det?

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber
Skrevet

Og hvis jeg sperrer det nå og finner det igjen i morgen, kan jeg oppheve sperringen da?

Eller må jeg skaffe meg nytt kort?

Hvor lang tid tar det å få tak i et nytt kort?

Hilsen en fortvilet

Videoannonse
Annonse
Gjest så får du vite
Skrevet

ring banken din? eller til visa! få nr på opplysningen.

Gjest been there...
Skrevet

Du ringer bankens kundeservice, og får fikset det i en fei. Når du skal låse det opp igjen må du til banken og vise legitimasjon, men da fikses det fort det også.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Du ringer bankens kundeservice, og får fikset det i en fei. Når du skal låse det opp igjen må du til banken og vise legitimasjon, men da fikses det fort det også.

Har fått fikset det. utrolig kjipt, tror det har ramlet ut av en lomme (hvor jeg absolutt ikke burde hatt den) og blitt liggende langs veien der jeg har syklet.

og nå går jeg og leter alle steder hvor jeg er helt sikker på at jeg aldri kan ha lagt kortet;)

mil1365380270
Skrevet

Har fått fikset det. utrolig kjipt, tror det har ramlet ut av en lomme (hvor jeg absolutt ikke burde hatt den) og blitt liggende langs veien der jeg har syklet.

og nå går jeg og leter alle steder hvor jeg er helt sikker på at jeg aldri kan ha lagt kortet;)

Hvis du ikke finner det igjen, bestill "erstatningskort". Ellers får du ny kode, det sa de i alle fall til meg :-)

Gjest blue cucumber
Skrevet

Hvis du ikke finner det igjen, bestill "erstatningskort". Ellers får du ny kode, det sa de i alle fall til meg :-)

tar det ikke to uker å få erstatningkort?

mil1365380270
Skrevet

tar det ikke to uker å få erstatningkort?

Tar like lang tid, men du slipper ny kode. Tok en uke sist jeg fikk nytt.

petter smart
Skrevet

Du er klar over at folk kan bruke dette kortet selv om du sperrer det?

Følg nøye med på kontoen om det går ut penger du ikke visste om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...