Gå til innhold

Olsen-tvillingene

Anbefalte innlegg

Gjest mikkna
Skrevet

har hørt at Olsen-tvillingene IKKE er identical twins (en-eggede). Hvordan er det mulig at du så like tvillinger ikke er eg-eggede? Jeg ser ikke forskjell på dem i det hele tatt...

Kan vanlige søsken også bli SÅ like?

Hadde et tvillingpar på ungdomsskolen husker jeg, der legene ikke visste om de var en-egget eller ikke.

De så forskjellige ut, selv om man så de var tvillinger, fordi de hadde litt forskjellig kropp, briller, klær og hårfrisyre.

Men når vi dusjet etter gymmen eller hadde svømming, da var det kjempevanskelig å se forskjell...

Snåle greier.

Videoannonse
Annonse
Gjest Calóni
Skrevet

Jeg kjenner to tvillingpar som jeg har store problemer med å se forskjell på, som er toeggede. Har aldri hørt om søsken som ser like like ut, nei.

Gjest To egg, lik likevel
Skrevet

Kjenner to gutter som er tvillinger, heller ikke de er eneggede. Men fremmede ser aldri forskjell! Så, toeggede er også like

Gjest blue cucumber
Skrevet

Leste om det et annet sted også. Det var visstnok en mellomting mellom eneggede og toeggede tvillinger. Noe jeg forøvrig aldri har hørt om.

Men det er rare greier at de kan være SÅ like uten å være eneggede. Men det kan jo også tenkes at de har gjort seg selv så like, med hårfrisyre, klær etc. Kanskje litt plastisk kirurgi også.? Det er praktisk med eneggede tvillinger i filmindustrien.

Gjest Calóni
Skrevet

Leste om det et annet sted også. Det var visstnok en mellomting mellom eneggede og toeggede tvillinger. Noe jeg forøvrig aldri har hørt om.

Men det er rare greier at de kan være SÅ like uten å være eneggede. Men det kan jo også tenkes at de har gjort seg selv så like, med hårfrisyre, klær etc. Kanskje litt plastisk kirurgi også.? Det er praktisk med eneggede tvillinger i filmindustrien.

De var temmelig like når de spilte i Under Samme Tak som ettåringer og oppover også. Litt tidlig for makeovers :P

Skrevet

Har hørt at de er speilvendte av hverandre.

Har også lest at det er mange flere inndelinger av tvilliger enn eneggede/toeggede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...