Gå til innhold

Nå kommer jeg til å bli hjemsøkt av mareritt for alltid

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Min gamle, elskelige nabo på rundt 80 år ble akkurat observert utenfor. Iført en shorts som er så lik rosa hotpants som en 80 år gammel dame kan få, en knall gul allværsjakke, store slagstøvler og grønne hagehansker. Det bildet kommer til å være fryst fast på netthinnen min til evig tid.

Videoannonse
Annonse
Gjest Styggt!
Skrevet

Kanskje hun tenker det samme om deg når du vralter rundt i shorts eller bikini? Hvorfor fordømme noen som er modig og tør kle seg sommerslig til tross for alderen?

Gjest Calóni
Skrevet

Kanskje hun tenker det samme om deg når du vralter rundt i shorts eller bikini? Hvorfor fordømme noen som er modig og tør kle seg sommerslig til tross for alderen?

Det der var ikke sommerlig i det hele tatt. Det var noe som de fleste ville vegret seg å gå på karneval i :P

Gjest Styggt!
Skrevet

Det der var ikke sommerlig i det hele tatt. Det var noe som de fleste ville vegret seg å gå på karneval i :P

Ja, men likevel kan det godt hende du ser minst like stygg ut når du tror du ser ok ut, ikke sant. Folk må da kunne kle seg med hva de vil.

Gjest Calóni
Skrevet

Ja, men likevel kan det godt hende du ser minst like stygg ut når du tror du ser ok ut, ikke sant. Folk må da kunne kle seg med hva de vil.

Ja, jeg tror jeg ser like stygg ut i hotpants og allværsjakke. Hun får skrive innlegg på DOL om det hun også :D

Gjest latinaro
Skrevet

La folk få ha sin egen stil om de er 10 eller 100 år, jeg digger mennesker som skiller seg ut i klesveien.

Gjest Styggt!
Skrevet

Ja, jeg tror jeg ser like stygg ut i hotpants og allværsjakke. Hun får skrive innlegg på DOL om det hun også :D

Du kan jo være styggere til og med i feks bikini. Skjems du av å gå med det da? Ikke finnpå å vise deg for noen hvetfall.

Lykke til med tenårene dine!

Gjest latinaro
Skrevet

Du skal ikke se bort ifra at hun er en doler...kansje et av de faste nickene her til og med! ;)

Gjest tror jeg vet hvem
Skrevet

Du skal ikke se bort ifra at hun er en doler...kansje et av de faste nickene her til og med! ;)

Sikkert Babette, eller Dorthe, kanskje Morsan!

Gjest latinaro
Skrevet

Sikkert Babette, eller Dorthe, kanskje Morsan!

Eller flisa som har strikket seg ny "drakt"! *LOL*

Gjest Calóni
Skrevet

Du kan jo være styggere til og med i feks bikini. Skjems du av å gå med det da? Ikke finnpå å vise deg for noen hvetfall.

Lykke til med tenårene dine!

Jeg pleier ikke stå på hodet i blomsterbedet å luke i bikini. Men jeg skal ha det i bakhodet :D

Gjest Calóni
Skrevet

La folk få ha sin egen stil om de er 10 eller 100 år, jeg digger mennesker som skiller seg ut i klesveien.

Det der var ikke akkurat en "klesstil", da. Det var mer en samling av hennes styggeste klær fordi hun "bare" skulle gjøre hagearbeid, tror jeg. Vanligvis har hun litt bedre klær på seg enn som så ;)

Om det viser seg at den 80 år gamle damen er DOL'er og et av de mer faste nickene her inne, så skal jeg personlig bake bløtkake til henne og be om unnskyldning på mine knær :D

laguna1365380434
Skrevet

*lol* Naboer kan finne på å lime seg fast på netthinnen ja..Desverre..;-) Jeg kan fortsatt, helt tydelig, se for meg alkisnaboen min, ei kjerring på ca førti som så ut som hun var ca åtti, fra når jeg bodde på shabby hybel nede i gata her..Hun vekte meg HVER morgen kl åtte (for morgen"frisk" var hun!) av å stå å gjøre noe midt imellom grov røykslimhostespytting og spying i blomsterkassa si, som var ca en halvmeter eller mindre fra mitt eneste vindu, ikledd sluvete gjenknytt flekket badekåpe og ellers minimalt. Det var lekkert gitt! ;-P

Jeg fikk se ting og tang jeg antar må tilhøre den menneskelige bilogi og som nok få har sett maken til, men jeg kunne helt fint vært kunnskapen forruten! ;-)

Gjest LionQueen
Skrevet

*lol* Naboer kan finne på å lime seg fast på netthinnen ja..Desverre..;-) Jeg kan fortsatt, helt tydelig, se for meg alkisnaboen min, ei kjerring på ca førti som så ut som hun var ca åtti, fra når jeg bodde på shabby hybel nede i gata her..Hun vekte meg HVER morgen kl åtte (for morgen"frisk" var hun!) av å stå å gjøre noe midt imellom grov røykslimhostespytting og spying i blomsterkassa si, som var ca en halvmeter eller mindre fra mitt eneste vindu, ikledd sluvete gjenknytt flekket badekåpe og ellers minimalt. Det var lekkert gitt! ;-P

Jeg fikk se ting og tang jeg antar må tilhøre den menneskelige bilogi og som nok få har sett maken til, men jeg kunne helt fint vært kunnskapen forruten! ;-)

Æsj! Fytte rakker'n,for en måte å bli vekket på da!

laguna1365380434
Skrevet

Æsj! Fytte rakker'n,for en måte å bli vekket på da!

Ja, det var en hyggelig vekkerklokke! ;-) Men vi kunne jo ikke annet enn å flire litt heller etterhvert..Usjenert var hun hvertfall!

Gjest Calóni
Skrevet

*flire* Greit, din nabo slår min nabo easy!

Skrevet

Hehe, for et syn. Kanskje like bra at du aldri glemmer det, så faller du nok aldri for fristelsen til å iføre deg noe slikt selv når du blir gammel:-)

Gjest Calóni
Skrevet

Hehe, for et syn. Kanskje like bra at du aldri glemmer det, så faller du nok aldri for fristelsen til å iføre deg noe slikt selv når du blir gammel:-)

Ja, det er kanskje bra å lære "the hard way" :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...