Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Min gamle, elskelige nabo på rundt 80 år ble akkurat observert utenfor. Iført en shorts som er så lik rosa hotpants som en 80 år gammel dame kan få, en knall gul allværsjakke, store slagstøvler og grønne hagehansker. Det bildet kommer til å være fryst fast på netthinnen min til evig tid. 0 Siter
Gjest Styggt! Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Kanskje hun tenker det samme om deg når du vralter rundt i shorts eller bikini? Hvorfor fordømme noen som er modig og tør kle seg sommerslig til tross for alderen? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Kanskje hun tenker det samme om deg når du vralter rundt i shorts eller bikini? Hvorfor fordømme noen som er modig og tør kle seg sommerslig til tross for alderen? Det der var ikke sommerlig i det hele tatt. Det var noe som de fleste ville vegret seg å gå på karneval i 0 Siter
Gjest Styggt! Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det der var ikke sommerlig i det hele tatt. Det var noe som de fleste ville vegret seg å gå på karneval i Ja, men likevel kan det godt hende du ser minst like stygg ut når du tror du ser ok ut, ikke sant. Folk må da kunne kle seg med hva de vil. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ja, men likevel kan det godt hende du ser minst like stygg ut når du tror du ser ok ut, ikke sant. Folk må da kunne kle seg med hva de vil. Ja, jeg tror jeg ser like stygg ut i hotpants og allværsjakke. Hun får skrive innlegg på DOL om det hun også 0 Siter
Gjest latinaro Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 La folk få ha sin egen stil om de er 10 eller 100 år, jeg digger mennesker som skiller seg ut i klesveien. 0 Siter
Gjest Styggt! Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ja, jeg tror jeg ser like stygg ut i hotpants og allværsjakke. Hun får skrive innlegg på DOL om det hun også Du kan jo være styggere til og med i feks bikini. Skjems du av å gå med det da? Ikke finnpå å vise deg for noen hvetfall. Lykke til med tenårene dine! 0 Siter
Gjest latinaro Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ja, jeg tror jeg ser like stygg ut i hotpants og allværsjakke. Hun får skrive innlegg på DOL om det hun også Du skal ikke se bort ifra at hun er en doler...kansje et av de faste nickene her til og med! 0 Siter
Gjest tror jeg vet hvem Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Du skal ikke se bort ifra at hun er en doler...kansje et av de faste nickene her til og med! Sikkert Babette, eller Dorthe, kanskje Morsan! 0 Siter
Gjest latinaro Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Sikkert Babette, eller Dorthe, kanskje Morsan! Eller flisa som har strikket seg ny "drakt"! *LOL* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Du kan jo være styggere til og med i feks bikini. Skjems du av å gå med det da? Ikke finnpå å vise deg for noen hvetfall. Lykke til med tenårene dine! Jeg pleier ikke stå på hodet i blomsterbedet å luke i bikini. Men jeg skal ha det i bakhodet 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 La folk få ha sin egen stil om de er 10 eller 100 år, jeg digger mennesker som skiller seg ut i klesveien. Det der var ikke akkurat en "klesstil", da. Det var mer en samling av hennes styggeste klær fordi hun "bare" skulle gjøre hagearbeid, tror jeg. Vanligvis har hun litt bedre klær på seg enn som så Om det viser seg at den 80 år gamle damen er DOL'er og et av de mer faste nickene her inne, så skal jeg personlig bake bløtkake til henne og be om unnskyldning på mine knær 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 *lol* Naboer kan finne på å lime seg fast på netthinnen ja..Desverre..;-) Jeg kan fortsatt, helt tydelig, se for meg alkisnaboen min, ei kjerring på ca førti som så ut som hun var ca åtti, fra når jeg bodde på shabby hybel nede i gata her..Hun vekte meg HVER morgen kl åtte (for morgen"frisk" var hun!) av å stå å gjøre noe midt imellom grov røykslimhostespytting og spying i blomsterkassa si, som var ca en halvmeter eller mindre fra mitt eneste vindu, ikledd sluvete gjenknytt flekket badekåpe og ellers minimalt. Det var lekkert gitt! ;-P Jeg fikk se ting og tang jeg antar må tilhøre den menneskelige bilogi og som nok få har sett maken til, men jeg kunne helt fint vært kunnskapen forruten! ;-) 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 *lol* Naboer kan finne på å lime seg fast på netthinnen ja..Desverre..;-) Jeg kan fortsatt, helt tydelig, se for meg alkisnaboen min, ei kjerring på ca førti som så ut som hun var ca åtti, fra når jeg bodde på shabby hybel nede i gata her..Hun vekte meg HVER morgen kl åtte (for morgen"frisk" var hun!) av å stå å gjøre noe midt imellom grov røykslimhostespytting og spying i blomsterkassa si, som var ca en halvmeter eller mindre fra mitt eneste vindu, ikledd sluvete gjenknytt flekket badekåpe og ellers minimalt. Det var lekkert gitt! ;-P Jeg fikk se ting og tang jeg antar må tilhøre den menneskelige bilogi og som nok få har sett maken til, men jeg kunne helt fint vært kunnskapen forruten! ;-) Æsj! Fytte rakker'n,for en måte å bli vekket på da! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Æsj! Fytte rakker'n,for en måte å bli vekket på da! Ja, det var en hyggelig vekkerklokke! ;-) Men vi kunne jo ikke annet enn å flire litt heller etterhvert..Usjenert var hun hvertfall! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 *lol* Naboer kan finne på å lime seg fast på netthinnen ja..Desverre..;-) Jeg kan fortsatt, helt tydelig, se for meg alkisnaboen min, ei kjerring på ca førti som så ut som hun var ca åtti, fra når jeg bodde på shabby hybel nede i gata her..Hun vekte meg HVER morgen kl åtte (for morgen"frisk" var hun!) av å stå å gjøre noe midt imellom grov røykslimhostespytting og spying i blomsterkassa si, som var ca en halvmeter eller mindre fra mitt eneste vindu, ikledd sluvete gjenknytt flekket badekåpe og ellers minimalt. Det var lekkert gitt! ;-P Jeg fikk se ting og tang jeg antar må tilhøre den menneskelige bilogi og som nok få har sett maken til, men jeg kunne helt fint vært kunnskapen forruten! ;-) *flire* Greit, din nabo slår min nabo easy! 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hehe, for et syn. Kanskje like bra at du aldri glemmer det, så faller du nok aldri for fristelsen til å iføre deg noe slikt selv når du blir gammel:-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hehe, for et syn. Kanskje like bra at du aldri glemmer det, så faller du nok aldri for fristelsen til å iføre deg noe slikt selv når du blir gammel:-) Ja, det er kanskje bra å lære "the hard way" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.