Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Er en gutt på rundt 20 år som har fått kjønnsvorter. Har tidligere prøvd condilyne uten suksess, men har nå begynnt med aldara krem. Har brukt den i ca 1 måned og kjønnsvortne forsvinner gradvis. Men har også oppdaget at penishodet har blitt mindre, ser ikke noe sår eller noe, men frykter det kan ha etset av kremen. Kjønnsvortene sitter under penishodet, og huden har også blitt mindre der også. Hva er det som skjer? Er dette farlig? kommer penishodet til å vokse ut\bli normalt igjen? Tør ikke fortsette kuren før jeg har fått svar. I tilleg skifter huden og penishode farge av og til, til en slags blåaktig farge.Håper på snarlig positivt svar.

Kjenner også litt dunkende smerte

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231173-kj%C3%B8nnsvorter-og-aldara/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg har sjekket mulige bivirkninger for condilyne. det er ikke beskrevet noe slikt du nevner. Jeg tror at det beste jeg kan anbefale det er å vise det til din lege, helst når du ser de fargeforandringer bu beskriver. Du må være klar over at om du avbruter behandlingen for tidlig er det meget store sjanser for at vortene kommer tilbake. Det er vanskelig å være "fjrendoktor" når det er synlige forandringer en skal ta stilling til. Søæk doktor!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...