Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort hvis du hadde en samboer som ikke vil ha barn, når du selv vil?

Vi er i begynnelsen av 30-årene, god økonomi, hus osv. Jeg har operert bort en eggstokk og eggleder og har små muskelknuter, og fikk for over et år siden beskjed av gyn. at jeg burde få de barna jeg skulle ha med en gang.

Det tok flere mnd før jeg i det hele tatt fikk samboeren min til å kommentere det legen hadde sagt, og da var det mest "svada". Jeg har snakket om det flere ganger og ble for noen dager skikkelig forbanna. Sa sikkert mange dumme ting, og bl.a "folk skiller seg for mindre". Jeg har jo ikke lyst til å flytte, men jeg får følelsen av at eneste muligheten er å "skremme" ham med å flytte osv. Hadde håpet at han hvertfall skulle si noe om krangelen, men nei, ikke et ord og neste gang dro han fram kondomen som vanlig. Jeg vet at jeg sikkert kan mase mer, men jeg blir så "sliten" av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masing er nok ikke tingen. Si at du trenger å snakke med han om noe viktig. Sett dere ned sammen (uten avbrytelser som TV osv.). Si at du sterkt ønsker barn, og spør han om han synes det er OK. Om han ikke synes det er OK så spør om hvorfor han ikke ønsker det.

Småhinting/masing fører ingen steds hen.

ikke fast nick
Skrevet

Vil han ikke, så vil han ikke. Du bør nok heller satse på å finne deg en annen som du kan få barn med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...