Gå til innhold

Aleksander er DEFINITIVT best

Anbefalte innlegg

Gjest Vinteren
Skrevet

Aleksander er på et mye høyerer nivå enn Jonas - etter daegns finale er det slett ikke noe å diskutere! Teknisk sett bedre, fantastisk lyd i stemmen, og gjør noe av seg på scenen. Kvalitet rett og slett!

Videoannonse
Annonse
Angelica :o)
Skrevet

ENIG!

Men jeg liker veldig godt stemmen til Jonas.. Så han må sef. gi ut en rocka plate tilpasset han!! :D

Elisabeth1365380359
Skrevet

Enig meg deg! Men bruker ikke penger på å stemme.

Gjest midia
Skrevet

JEPP!Min stemme er avgitt!

Jeg har også stemt på min favoritt gjennom stort sett hele idol såklart aleksander å attpåtil er han trønder!!

Skrevet

Sendte avgårde en stemme på han ja, den sangen de har funnet (laget?) passet utrolig mye bedre til Aleksander enn til Jonas syns jeg.

Skrevet

Jeg synes at Aleks bør vinne. Rett og slett fordi han synger vinnerlåta best.

Sånn bortsett fra det synes jeg Jonas er best. Han har et tonn mer utstråling, men låta kler ham ikke. Han kan godt tape, for jeg blir sjokka hvis han ikke allerede har sikra seg platekontrakt:-)

Skrevet

Jeg heiet egentlig på Jonas, men etter finalen har jeg byttet:)

Egentlig var Wisnu favouritten da. Så ble det Jonas da Wisnu gikk ut.

Men Aleksander var best, og har vel generelt sunget bedre. Så jeg valgte å stemme på han.

Jonas får gitt ut plate uansett:)

Angelica :o)
Skrevet

Sånn bortsett fra det synes jeg Jonas er best. Han har et tonn mer utstråling, men låta kler ham ikke. Han kan godt tape, for jeg blir sjokka hvis han ikke allerede har sikra seg platekontrakt:-)

HEEEELT enig!!

Skrevet

Enig!!

Gjest Zahara
Skrevet

tror de begge får kontrakt,. Rå stemme på dem begge. Nesten så jeg må kjøpe.. Liker Jonas` rocka stil. Men.. Alex er jo ifra rett by..

laguna1365380434
Skrevet

Han var best, absolutt!

Men nå blir det spennende..Hvem vinner? Jonas er mest sjarmerende, har behagelig stemme er rocka, sympatisk og folkelig, mens Aleksander er flinkest og penest, men blir oppfattet som litt usymp, og har det dessuten i mot seg at han er kristen & glætt.

Det ble vanskelig å tippe nå, synes jeg..

(som forøvrig peilet meg ut de to helt fra start, som favoritter;-))

Gjest LionQueen
Skrevet

Jeg heiet egentlig på Jonas, men etter finalen har jeg byttet:)

Egentlig var Wisnu favouritten da. Så ble det Jonas da Wisnu gikk ut.

Men Aleksander var best, og har vel generelt sunget bedre. Så jeg valgte å stemme på han.

Jonas får gitt ut plate uansett:)

Da er vi to! Jeg skiftet også fra Jonas til Aleks i kveld. Aleks var suverent best i kveld!

Mary Poppins
Skrevet

Heia Jonas!! han har sååå mye mye rååååere stemme enn !leksander!!

Mary Poppins
Skrevet

Aleksander mener jeg

Skrevet

Da er vi to! Jeg skiftet også fra Jonas til Aleks i kveld. Aleks var suverent best i kveld!

:))

Gjest Starling
Skrevet

Jeg har heiet på Jonas hele veien, men i kveld syntes jeg Aleks var hakket bedre. Han sang vinnerlåta best iallfall. Hadde vært fint om Aleks vant, slik at Jonas kunne fått gitt ut en individuell plate uten press om å produsere noe møkk så fort som mulig for å melke idol-konseptet. Han passer til mer særpregede sanger, synes jeg.

Skrevet

Han stod dessverre ikke løpet ut. Har vært Jonas-fan, men i dag var Aleksander i en klasse for seg.

Bra at Idol-vinnere ikke er forhåndsbestemt.

Skrevet

Jeg har heiet på Jonas hele veien, men i kveld syntes jeg Aleks var hakket bedre. Han sang vinnerlåta best iallfall. Hadde vært fint om Aleks vant, slik at Jonas kunne fått gitt ut en individuell plate uten press om å produsere noe møkk så fort som mulig for å melke idol-konseptet. Han passer til mer særpregede sanger, synes jeg.

Helt enig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...