Gå til innhold

Om telefonavstemming...

Anbefalte innlegg

Gjest LionQueen
Skrevet

Hvor SIKRE kan vi være at det er telefonstemmene som bestemmer? Det vi vet er at vi skal stemme for kroner det og det pr. gang. Det neste som skjer er at vi ser en lapp med resulatatet i hånda til programlederen.

Er det noe kontroll med det her, ala det det er med

trekninger i større lotterier?

En leser jo om så mye rart, at det hadde ikke forundret meg om plateselskapet feks ville ha EN bestemt som vinner, for å kunne satse på den de mener vil gi best inntjening for dem. Da kan det jo inngås avtaler som ikke publikum vet om, mener jeg. Etterhvert har vi jo oppdaget at vi ikke er så etterretterlige her i Norge som vi liker å tro...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan godt være det er litt manipulasjon inne i bildet, men jeg håper det er ærlig. jeg har sendt tre stemmer til 26400, med tallet to ;)

Skrevet

Jeg må si at den samme tanken har slått meg mer enn en gang.

Gjest LionQueen
Skrevet

kan godt være det er litt manipulasjon inne i bildet, men jeg håper det er ærlig. jeg har sendt tre stemmer til 26400, med tallet to ;)

Jeg goså! Han vant jo, hurra! Men så sjenert da, stakkar. Får håpe han venner seg til oppmerksomheten etterhvert.

Skrevet

Jeg goså! Han vant jo, hurra! Men så sjenert da, stakkar. Får håpe han venner seg til oppmerksomheten etterhvert.

håper det. og at han albumet blir ok. at det ikke blir jorun-og kjartan blundere.han fortjener noe godt, som har stayer-power. samtidig er jeg glad for at en trønder vant :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...