Gjest LionQueen Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hvor SIKRE kan vi være at det er telefonstemmene som bestemmer? Det vi vet er at vi skal stemme for kroner det og det pr. gang. Det neste som skjer er at vi ser en lapp med resulatatet i hånda til programlederen. Er det noe kontroll med det her, ala det det er med trekninger i større lotterier? En leser jo om så mye rart, at det hadde ikke forundret meg om plateselskapet feks ville ha EN bestemt som vinner, for å kunne satse på den de mener vil gi best inntjening for dem. Da kan det jo inngås avtaler som ikke publikum vet om, mener jeg. Etterhvert har vi jo oppdaget at vi ikke er så etterretterlige her i Norge som vi liker å tro... 0 Siter
willow Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 kan godt være det er litt manipulasjon inne i bildet, men jeg håper det er ærlig. jeg har sendt tre stemmer til 26400, med tallet to 0 Siter
Gyda Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg må si at den samme tanken har slått meg mer enn en gang. 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 kan godt være det er litt manipulasjon inne i bildet, men jeg håper det er ærlig. jeg har sendt tre stemmer til 26400, med tallet to Jeg goså! Han vant jo, hurra! Men så sjenert da, stakkar. Får håpe han venner seg til oppmerksomheten etterhvert. 0 Siter
willow Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg goså! Han vant jo, hurra! Men så sjenert da, stakkar. Får håpe han venner seg til oppmerksomheten etterhvert. håper det. og at han albumet blir ok. at det ikke blir jorun-og kjartan blundere.han fortjener noe godt, som har stayer-power. samtidig er jeg glad for at en trønder vant 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.