Gå til innhold

Penis..en gang til...engestelig..!

Anbefalte innlegg

Gjest Coffeeman

Hei.. jeg er en gutt på 30 år, jeg er samboer med en skjøn jente. Vi har ofte sex. I perioder har jeg problemer som gjør sex vanskelig.. kanskje mest pga det psykiske, men også pga noe smerte. Det er slik at jeg i perioder får tykke, harde blodårer i huden på penis. Dette gjør at deler/hele av huden på penis får mørk farge, er hoven og ømt og varmt. Blodåren er hard og området rundt er hardt. Den harde delen av blodåren begynner ved roten av penis, på oversiden på et lite punkt. Etter en dag eller to har hardheten strukket seg utover i penis ca 2-5cm. Hva kan dette være?? Både jeg og jenta mi er ganske bekymret for dette...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23122-penisen-gang-tilengestelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Ut i fra beskrivelsen tenker jeg at du bør kontakte lege for en vurdering av om du periodevis har en overfladisk årebetennelse i penis.

Jeg har ikke hatt pasienter med slik betennelse på penis så det er jo godt mulig at jeg tar feil. Det var imidlertid min tanke når jeg leste brevet ditt.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...