Gå til innhold

Potetgull


Gyda

Anbefalte innlegg

hare1365380455

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148480066' post='3129116]

Uniform og rockering!?! Wohooo

*dåne*

*dåner med*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 180
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hare1365380455

    64

  • Angelica :o)

    47

  • Gyda

    38

  • sheba

    8

Angelica :o)

Ja, men det var fordi du drakk en hel vintønne alene! Så gikk det bare litt surr i tingene... Helt ok det!

...men vina var god den!

Gyda som har laget den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148480209' post='3129119]

...men vina var god den!

Gyda som har laget den?

Jepp! Hun har alltid noen dunker hjemmelaget vin. Hvor er hun nå, lurer du kanskje på.... Joda, hun er i ferd med å brygge mer vin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148480259' post='3129120]

*Sikle litt til*

*tørker Angelica rundt munnen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Jepp! Hun har alltid noen dunker hjemmelaget vin. Hvor er hun nå, lurer du kanskje på.... Joda, hun er i ferd med å brygge mer vin!

Hurra for Gydamor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148480402' post='3129131]

Hurra for Gydamor!!

Hurra hurra! Hun er jammen en flittig frue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148480693' post='3129141]

"Har dere mer potetgull?"

*Synger*

LOL Vet du; jeg tenkte akkurat på den sangen! Så merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

LOL Vet du; jeg tenkte akkurat på den sangen! Så merkelig!

He he..kan kanskje ha noe med topic og pratet om festing? Vill gjetting altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148481173' post='3129156]

He he..kan kanskje ha noe med topic og pratet om festing? Vill gjetting altså ;)

Overskriften her var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja, men det var fordi du drakk en hel vintønne alene! Så gikk det bare litt surr i tingene... Helt ok det!

Det var da fantastisk snillt av Gyda å ha med seg flere tønner vin når hun kom på besøk! Siden jeg som vertinne fikk en helt for meg selv er det jammen ikke rart at jeg trenger oppdatering i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148480259' post='3129120]

*Sikle litt til*

Nå skal jeg sørge for at du får det rumpebildet til SDD i bytte mot rokkeringene, så du virkelig får grunn til å sikle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Det må du! Jeg kan ikke alltid huske alt for alle......

Du har virkelig vært dyktig til å oppdatere oss denne gangen!

Neste gang skal jeg holde meg nykter, så kan du svinge begeret og få infoen i etterkant. Vi må jo bytte på oppgavene, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Det var da fantastisk snillt av Gyda å ha med seg flere tønner vin når hun kom på besøk! Siden jeg som vertinne fikk en helt for meg selv er det jammen ikke rart at jeg trenger oppdatering i etterkant.

Nei, for du satt en lang stund ved tønnen og drakk gjennom et superlangt sugerør vi laget av 20 sugerør. Synd vi ikke tok bilde...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Du har virkelig vært dyktig til å oppdatere oss denne gangen!

Neste gang skal jeg holde meg nykter, så kan du svinge begeret og få infoen i etterkant. Vi må jo bytte på oppgavene, ikke sant?

Eller: vi kan alle svinge vintønnene og bare la være å huske alt! :D *skål for det!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Nei, for du satt en lang stund ved tønnen og drakk gjennom et superlangt sugerør vi laget av 20 sugerør. Synd vi ikke tok bilde...;)

He he, så fantasifullt som denne kvelden blir, er det nok like greit at alle bildene ble slettet!

Å ha slike sugerør avbildet på spacene rundt forbi ville kunne ødelegge mitt gode rykte for all fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Eller: vi kan alle svinge vintønnene og bare la være å huske alt! :D *skål for det!*

Å nei, du! Det skåles det ikke for.

Tenk så kjedelig om ingen husker noe. Neste gang skal referatene bli enda mer detaljerte, det skal jeg sørge for :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Nå skal jeg sørge for at du får det rumpebildet til SDD i bytte mot rokkeringene, så du virkelig får grunn til å sikle!

HURRA :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

He he, så fantasifullt som denne kvelden blir, er det nok like greit at alle bildene ble slettet!

Å ha slike sugerør avbildet på spacene rundt forbi ville kunne ødelegge mitt gode rykte for all fremtid.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...