Gå til innhold

140 000 US$ i skuddpremie - norsk mafia


keinstein

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg hensatt til USA og mafiaen. Og det er vel helt riktig at den er kommet hit. Gatekjøkkeneieren som ble skutt.

I flg politiet: 40-50 mafiabosser, ca 200 "offiserer" og 3000 "soldater" i alderen 12-25 år, 450 våpen beslaglagt fra disse hittil i år (april), mot 675 i hele fjor. Et maskingevær, 8 kalashnikov, 80 automatpistoler, ammunisjon og skuddsikre vester til en liten krig - og div annet. Håndgranater og en eller flere RPG er blitt sett, men ikke funnet. I Oslo.

Men ta det med ro, er du ikke bandemedlem eller innvandrer, får du trolig gå i fred for ran, beskyttelsepenger, utpressing, grisebank, skuddsår, knivstikking og voldtekt.

Hvorfor blir ikke voldtektene anmeldt? Nei si det. Mange av overfallene og knivstikkingene blir også kvalt av taushet. Rettssaker er nesten umulige, pga grove trusler mot vitner.

For 10 år siden gjorde jeg oppmerksom på to gjenger med 150 medlemmer hver i Oslo, men ble ikke trodd. Utelukkende fordi det ble antydet at innvandrere var involvert. Dessverre hadde jeg fullstendig rett, og nå bruker jeg det for alt det er verd. Nå er det tre gjenger med nær 1000 medlemmer hver.

Skal du flytte til Oslo? Hvordan liker du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Scenario: boss slipper ut fra Ullersmo etter 4 år fengsel. Veltrent og tatovert, glatt skalle og tøff framferd.

Ca 100 "soldater" møter opp i løpet av dagene etter og hilser med beundrende respektfulle blikk. Ikke en jævel tør å vitne mot denne mektige og relativt unge mannen. Kompisen på 22 år ankommer i Mercedes, med 118 saker på seg og fremdeles på frifot. Mangel på bevis/vitner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...