Gjest Sebana Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Alt var så mye bedre før da ikke noe av dette fantes, menn styrte alt og kvinnene var hjemme og stelte. Nordmenn har fjernet seg fra kristendommen og blitt djeveldyrkere. Dyrker penger og fritid, og har glemt at ledighet er roten til alt ondt. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Men SEX kommer fra himmelen! nyt med god samvittighet 0 Siter
keinstein Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Vi har så få yrkesaktive utenfor offentlig tjeneste at alle må i arbeid for å tjene lønninger til trygdede, støtteordninger og offentlig ansatte. Kvinner også. Du ser det når en stakkar med bare 10 tusen i mnd må beale 2600 kr i skatt av det. Vedkommende har ikke råd til så mye skatt, men må betale. Helt til vedkommende oppdaget at hun fikk mer netto på sosialen. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Men SEX kommer fra himmelen! nyt med god samvittighet Også i flg premiærefilmen om Jesus slekt og religion, sex er gudenes gave til menneskene. 0 Siter
fresja Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Det er vel ikke så mange av oss som er gamle nok til at vi kan sammenlign før og nå. Selv har jeg vært yrkesaktiv hele mitt voksne liv. Jeg var så heldig at første barnehagen i kommunen startet opp akkurat da barnet mitt var gammelt nok til å få plass. Det var faktisk Soknerådet som startet barnehage i bedehuset. Kommunen fikk først barnehager senere. SFO kom dessverre etter at barnet var for gammel. Men det fikk være litt i barnehagen da hun gikk i første klasse. 0 Siter
Gjest Kristendom? Nei takk! Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 PØH! Alt var slettes ikke bedre før! Nå er vi kvinner fri til å gjøre akkurat hva vi vil! Jeg driver mitt eget firma og stortrives med livet mitt som singel! Hadde jeg levd under et samfunn slik du skisserer, hadde jeg vært pent nødt til å gifte meg, føde barn og tjene mannen hjemme. Ikke faen om jeg hadde villet leve slik! Om jeg er opptatt av å tjene penger? Nei, det er jeg ikke. Selv om det kanskje ikke virker slik når jeg sier jeg driver min egen business. Jeg er mest opptatt av å ha et godt liv og trives med det jeg gjør, er ikke opptatt av penger og materiell standard. "Nordmenn har fjernet seg fra kristendommen" skriver du. Ja, "gusskjellov" vil jeg si! Slike eventyr og sagn har vi ikke bruk for i vår moderne tid. Menneskerettighetene, våre lover, vår vitenskap og forskning holder i lange baner! 0 Siter
Gjest Sebana Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 PØH! Alt var slettes ikke bedre før! Nå er vi kvinner fri til å gjøre akkurat hva vi vil! Jeg driver mitt eget firma og stortrives med livet mitt som singel! Hadde jeg levd under et samfunn slik du skisserer, hadde jeg vært pent nødt til å gifte meg, føde barn og tjene mannen hjemme. Ikke faen om jeg hadde villet leve slik! Om jeg er opptatt av å tjene penger? Nei, det er jeg ikke. Selv om det kanskje ikke virker slik når jeg sier jeg driver min egen business. Jeg er mest opptatt av å ha et godt liv og trives med det jeg gjør, er ikke opptatt av penger og materiell standard. "Nordmenn har fjernet seg fra kristendommen" skriver du. Ja, "gusskjellov" vil jeg si! Slike eventyr og sagn har vi ikke bruk for i vår moderne tid. Menneskerettighetene, våre lover, vår vitenskap og forskning holder i lange baner! Ifølge tråden om stakkars barn i sfo og barnehage så er utviklingen dårlig. Jeg er så gammel at jeg husker tiden før. Jeg er eldre enn de fleste. Jeg er ikke enig med deg i at norsk, moderne vitenskap holder noe særlig, men at sex kommer fra himmelen og er til å nyte.....ja det skriver jeg under på etter et langt liv som yrkesaktiv hele livet, gift i lang periode og singel som deg.........og det blir bare bedre og bedre etter som pensjonsalderen nærmer seg;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.