Gjest the singstar Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Arbeidsgiver opplever at kundene ikke betaler for varene sine, og klarer dermed ikke betale lønn til oss ansatte. Det er flere inkassosaker på kundene, men ting tar tid... Hva skjed med et firma som er i en slik situasjon? Og hvilke rettigheter har vi ansatte? (fast arbeidskontrakt) mvh 0 Siter
Gjest statens lønnsgarantifond Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Dere må søke statens lønnsgarantifond, jeg vet ikke om de krever at arbeidsgiver slås konkurs først. 0 Siter
Gjest ikke skrevet under Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 tror det finnes ett lønnsgaranti fond, eller noe sånt. Skal søke litt på nette jeg. 0 Siter
Gjest ikke skrevet under Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 tror det finnes ett lønnsgaranti fond, eller noe sånt. Skal søke litt på nette jeg. Fant ikke noe jeg, men det jeg fant var at det virket som bedriften måtte slåes konkurs. Håper noen andre kan hjelpe deg. MVh 0 Siter
Gjest Varg i Veum Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 http://www.arbeidstilsynet.no/info/tema/lgaranti.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.