Gå til innhold

Håper noen kan ta seg tid til å gi meg svar.

Anbefalte innlegg

Gjest et lite

Lurer på om noen av dere har vært borti at den som har utført overgrepet eller voldtekten er havnet i fengsel.

Dersom dere har det, lurer jeg på hva dere synes om at kriminalomsorgen/fengselet kan varsle dere dersom overgriper skal ut fra fengselet.. f.eks npr han skal løslates.

er det bra at denne ordningen er... eller er det ulemper med det også.

Fortsetter under...

Jeg fikk min overgriper dømt til fengsel, men ble ikke varslet når han ble sluppet ut. Gjorde meg egentlig ikke noe, for han holdt seg vekke fra byen i flere år etter at han hadde sonet. Like greit å ikke vite om det også på en måte.

Gjest et lite

Jeg fikk min overgriper dømt til fengsel, men ble ikke varslet når han ble sluppet ut. Gjorde meg egentlig ikke noe, for han holdt seg vekke fra byen i flere år etter at han hadde sonet. Like greit å ikke vite om det også på en måte.

er det andre som har synspunkter på dette tema. skriver oppgave strafferammen for voldtektssaker og sedelighetssaker.

Gjest jaddablabla

er det andre som har synspunkter på dette tema. skriver oppgave strafferammen for voldtektssaker og sedelighetssaker.

jeg anmeldte det aldri da,men tror ikke jeg ville visst noe mer om han dersom det hadde vært tilfellet. da hadde jeg bare vært mer engstelig for å gå ut. "det man ikke vet, har man ikke vondt av"-litt sånn.. men det er nok litt individuelt tror jeg..

lykke til med oppgaven

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...