hare1365380455 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Enig! De får honnør fra meg også Og meg! 0 Siter
Gjest gooooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 "Og det er blasfemisk å synge haleluja i djeveldrakt." "Djeveldrakt"? Hvor? Monsterdrakter, ja. Ærlig talt. Og - hvis noen presterer å mene seriøst at det er blasfemisk å synge halleluja i monster- eller djeveldrakter, så applauderer jeg enhver som gjør det. Det blir akkurat som å applaudere enhver som tegner mohammed. "........................................." Klart det er blasfemisk - din ignorante smådjevel 0 Siter
Gjest goooooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 *LOL* Du synes altså den var "teitere" enn massen av annet søppel? *Sjokkert* Humor? Ironi? ".............................................." GP har blitt stemplet som søppel, derfor tror du at alt der er søppel - din ignorante smådjevel. Man finner vel bra musikk der også som ved alle andre plasser - eller heller du mer mot musikken på Idol eller Topp 20? 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Klart det er blasfemisk - din ignorante smådjevel *LOL* Skal du være med å brenne bibler senere i dag? Jeg har samlet inn en hag med bibler som jeg skal brenne i hagen, mens jeg synger "halleluja, prise satan!". Jeg håper på å åpne den siste av helvetes syv porter, og endelig få innpass. ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 GP har blitt stemplet som søppel, derfor tror du at alt der er søppel - din ignorante smådjevel. Man finner vel bra musikk der også som ved alle andre plasser - eller heller du mer mot musikken på Idol eller Topp 20? Hail Satan! "......................................" 0 Siter
serendipity Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Enig. Sangen er, i likhet med den norske i fjor, en sang som med noen små endringer faktisk kunne vært en ordentlig låt (altså, en låt helt utenfor MGP). Enhver låt som _ikke_ sjangermessig er en MGP-låt, og som vinner tullet, får honnør fra meg :-) "............................................" Jepp :-) en bra sang !! Og ikke en av "de i mengden". 0 Siter
Gjest gooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Et godt poeng! Men Sverige har vært forrykte i forhold til GP så lenge jeg kan huske. Norge vant jo faktisk med en skikkelig låt en gang, hva var det nå den het igjen... Nocturne? Vel, en eller annen greie av Secret Garden, og jeg husker svenskene tok helt av. De ville ha oss diskvalifisert og gode greier fordi låta ikke var en typisk GP-låt. Herregud. Den eneste gangen i GPs historie hvor noe som ligner på en skikkelig låt vinner, vil de diskvalifisere den. OK, hva er egentlig forskjellen på Nocturne - og denne alvedans sangen fra igår?? Litt motsigende av deg å foretrekke monster-kvartetten fra finland, samtidig som du syntes nocturne var en ordentlig låt hva Grand Prix angår. 0 Siter
Gjest goooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jepp :-) en bra sang !! Og ikke en av "de i mengden". Ånei da, kun en av "de i mengden" når det gjelder hardrock. *kremt* Veeeeeldig utenfor sin stil der, må jeg si. Skikkelig nyskapende. 0 Siter
Gjest goooooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 *LOL* Skal du være med å brenne bibler senere i dag? Jeg har samlet inn en hag med bibler som jeg skal brenne i hagen, mens jeg synger "halleluja, prise satan!". Jeg håper på å åpne den siste av helvetes syv porter, og endelig få innpass. ".............................................." Jeg skjønner at du, til forskjell fra meg, ikke sympatiserer med gamle damer som til sin store forskrekkelse tror at dommedag er her, når de i utgangspunktet slo på nrk1 for å få litt sedvanlig lørdagsunderholdning? Jeg mener, ta litt hensyn! Hva med barn som sitter og ser på? Det må da kunne gå an å la gp være gp, og ta djevelshardrocken andre steder?? 0 Siter
serendipity Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Ånei da, kun en av "de i mengden" når det gjelder hardrock. *kremt* Veeeeeldig utenfor sin stil der, må jeg si. Skikkelig nyskapende. Men er det ikke Grand Prix vi snakker om da ??? Ikke hard rock generelt? 0 Siter
Gjest goooooooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hail Satan! "......................................" Poeng ikke oppfattet av deg skjønner jeg, men ta det med ro, det forventet jeg ikke heller. 0 Siter
Gjest goooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Men er det ikke Grand Prix vi snakker om da ??? Ikke hard rock generelt? Joooooooooo....men jeg vil ikke si det er nyskapende å ta en vidt forskjellig stil og plassere den i upassende situasjoner - jeg mener nyskapende er å lage noe helt nytt som man mener faktisk vil passe inn i settingen, utifra egne - ikke andres - ideer. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Joooooooooo....men jeg vil ikke si det er nyskapende å ta en vidt forskjellig stil og plassere den i upassende situasjoner - jeg mener nyskapende er å lage noe helt nytt som man mener faktisk vil passe inn i settingen, utifra egne - ikke andres - ideer. Du snakker om to forskjellige former for "nyskaping" der. "............................................" 0 Siter
serendipity Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Joooooooooo....men jeg vil ikke si det er nyskapende å ta en vidt forskjellig stil og plassere den i upassende situasjoner - jeg mener nyskapende er å lage noe helt nytt som man mener faktisk vil passe inn i settingen, utifra egne - ikke andres - ideer. Jeg vet ikke om du skjønner hva jeg sier, men Lordi sin sang var ikke en av de i mengden vi hørte igår. Jeg har hverken snakket om nyskapning eller noe annet. Jeg ble glad over å høre en låt som var litt annerldes enn de 23 andre! 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg skjønner at du, til forskjell fra meg, ikke sympatiserer med gamle damer som til sin store forskrekkelse tror at dommedag er her, når de i utgangspunktet slo på nrk1 for å få litt sedvanlig lørdagsunderholdning? Jeg mener, ta litt hensyn! Hva med barn som sitter og ser på? Det må da kunne gå an å la gp være gp, og ta djevelshardrocken andre steder?? Nei, det har du helt rett i. Jeg har ikke et fnugg av sympati for idioti, enten det er du eller gamle damer som fremviser det. "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Poeng ikke oppfattet av deg skjønner jeg, men ta det med ro, det forventet jeg ikke heller. Poeng? Dine fjollete, barnslige og halvkrakilske personangrep her - i en MPG-tråd (!) ? Heh-heh...jeg gidder ikke å være med på det - sorry :-) "................................................" 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Finland vant ganske enkelt fordi sangen var en av de bedre. Det var ikke min favoritt. Hadde jeg fått velge, hadde Russland vunnet. Helt enig med deg. Den blir bare bedre og bedre jo mer jeg hører den. Han har også en annen sang som er kjempefin, "Not that simpel" 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 OK, hva er egentlig forskjellen på Nocturne - og denne alvedans sangen fra igår?? Litt motsigende av deg å foretrekke monster-kvartetten fra finland, samtidig som du syntes nocturne var en ordentlig låt hva Grand Prix angår. Forskjellen mellom Nocturne og Alvedansen er formidabel. Det første er musikk, det vi hadde nå var et enkelt oppkok av noe som ligger i en sjanger man håper fortsatt slår an. For å si det rett ut tror jeg jeg skulle gjort Alvedans som sang mer spennende selv. De gidder ikke engang fullføre og utnytte sangens ideer og hennes stemme men håper det skal bli iørefallende nok ved kjedelige enkelhet, nordisk skjønnhet og ei fele. 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Fordi det var noe nytt! Altså av samme grunn som Norge vant med Secret Garden. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148208241' post='3123204] Akkurat det der lurer jeg og på! Hvem stemmer egentlig?? De fleste som stemmer er nok barn og ungdom tror jeg, som sitter med mobilene sine. Vet om en 5. klassing som stemte på Finland og hoppet og danset som gal da de var på scenen. Hvis Grand Prix skal bli for voksne, så må vi nok ha aldersgrense på stemming, men det er jo umulig, så neste år må vi lage noe som er tøft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.