Gjest tonemor70 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Skriver taper med 'tøddel' For hun kom jo på 5. plass. http://www.expressen.se/index.jsp?a=590850 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 "Hon var inte oslagbar" -Nei, hun ble slått av 4 andre, ikke bare finnene! =) Men 5. plass er jo bra det da! 0 Siter
Gjest tonemor70 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Fryder meg! Ja, fryder meg jeg også. 0 Siter
Gjest tonemor70 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 "Hon var inte oslagbar" -Nei, hun ble slått av 4 andre, ikke bare finnene! =) Men 5. plass er jo bra det da! Ja, enig 5 plass er en bra plassering det, absolutt. Men synes det går litt langt, når hun skjønner at djevel-utkledningen er et image, og kun det. Og synes det er barnslig at hun ikke kunne være med å hylle vinnerne. Måtte sove på hva hun syntes om dem. 0 Siter
tonie Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Her er det snakk om ei som tok seieren på forskudd, ja. Jeg er en skikkelig dårlig taper selv, men jeg hadde da virkelig gått på fest og gratulert vinnerne:-) Furteguri, det er det hun er;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Den eneste betydningsfulle tingen ved å vinne MPG, måtte være å slå Sverige, slik at man har en vinner som egentlig synes hele greia er ganske teit, og ikke tar det så høyt og hellig - og en "taper" som tar tullet helt og holdent seriøst. Jeg håper og tror at finnene har et mindre alvorlig forhold til MGP enn sverige :-) "............................................." 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Helt på sida: Er ikke tødler to sånne derre derre prikker over en bokstav, f.eks. slik som i svenskenes "ä" eller "ö"? Mulig jeg er ute og sykler. 0 Siter
Gjest tonemor70 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Helt på sida: Er ikke tødler to sånne derre derre prikker over en bokstav, f.eks. slik som i svenskenes "ä" eller "ö"? Mulig jeg er ute og sykler. Du har sikkert rett! Men det var vel ikke akkurat det dette handlet om? 0 Siter
Gjest tonemor70 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Den eneste betydningsfulle tingen ved å vinne MPG, måtte være å slå Sverige, slik at man har en vinner som egentlig synes hele greia er ganske teit, og ikke tar det så høyt og hellig - og en "taper" som tar tullet helt og holdent seriøst. Jeg håper og tror at finnene har et mindre alvorlig forhold til MGP enn sverige :-) "............................................." Får vel tro finnene har et mindre seriøst forhold til GP enn svenskene. Enig med deg i at det viktigste må være å slå svenskene, men det gjorde vi dessverre ikke. Synes i grunn GP burde avgå stille med døden. For det meste er det naboland som gir høye poeng til naboland. GP er egentlig et gørr program, men ser det gjør jeg lell. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Får vel tro finnene har et mindre seriøst forhold til GP enn svenskene. Enig med deg i at det viktigste må være å slå svenskene, men det gjorde vi dessverre ikke. Synes i grunn GP burde avgå stille med døden. For det meste er det naboland som gir høye poeng til naboland. GP er egentlig et gørr program, men ser det gjør jeg lell. Helt enig. Det må være lenge, lenge siden MGP utspilte sin rolle. "............................................" 0 Siter
Gjest tonemor70 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Her er det snakk om ei som tok seieren på forskudd, ja. Jeg er en skikkelig dårlig taper selv, men jeg hadde da virkelig gått på fest og gratulert vinnerne:-) Furteguri, det er det hun er;-) Ja, at hun tok seieren på forskudd er sikkert og visst. Jeg gliste fornøyd hver gang hun ikke fikk noen poeng. Men synes det er dårlig å bli så furten da, burde i det minste 'late' som hun gleder seg med vinneren utad. 0 Siter
tonie Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Ja, at hun tok seieren på forskudd er sikkert og visst. Jeg gliste fornøyd hver gang hun ikke fikk noen poeng. Men synes det er dårlig å bli så furten da, burde i det minste 'late' som hun gleder seg med vinneren utad. Enda godt at hun "føler at det er _hun_ som har vunnet europas hjerter", da...*puke* Latterlige greier, men god underholdning for oss onde;-) 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Du har sikkert rett! Men det var vel ikke akkurat det dette handlet om? Neida. Men Carola og alt det der er så kjedelig. 0 Siter
Maggi Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Enda godt at hun "føler at det er _hun_ som har vunnet europas hjerter", da...*puke* Latterlige greier, men god underholdning for oss onde;-) Hun har nok godt av å få justert selvbildet en smule, den godeste Carola. Hun uttrykker overraskelse over ikke å vinne når hun nær leverte det beste ever...! Sånn er det når man har vært "stjerne" siden tenårene. Kanskje en alt i alt nødvendig og viktig opplevelse for henne. ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Helt på sida: Er ikke tødler to sånne derre derre prikker over en bokstav, f.eks. slik som i svenskenes "ä" eller "ö"? Mulig jeg er ute og sykler. Tødler er '...', som tonemor70 skriver. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Tødler er '...', som tonemor70 skriver. Neida, det er prikker over bokstavene, slik staedtler skriver. http://no.wikipedia.org/wiki/T%C3%B8ddel 0 Siter
Gemini Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Tødler er '...', som tonemor70 skriver. Nei, som Starling sier, så er tødler to prikker over en bokstav. Uansett skulle det vært brukt anførselstegn i overskriften, slik jeg nå har gjort. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=anf%F8rselstegn&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j Enkle anførselstegn kan også brukes i visse sammenhenger, men kun når man skal angi sitat inne i et annet sitat. http://no.wikipedia.org/wiki/Anf%C3%B8rselstegn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.