Gå til innhold

Carola - dårlig 'taper'

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sol etter regn
Skrevet

"Hon var inte oslagbar"

-Nei, hun ble slått av 4 andre, ikke bare finnene! =)

Men 5. plass er jo bra det da!

Gjest tonemor70
Skrevet

Fryder meg!

Ja, fryder meg jeg også.

Gjest tonemor70
Skrevet

"Hon var inte oslagbar"

-Nei, hun ble slått av 4 andre, ikke bare finnene! =)

Men 5. plass er jo bra det da!

Ja, enig 5 plass er en bra plassering det, absolutt.

Men synes det går litt langt, når hun skjønner at djevel-utkledningen er et image, og kun det.

Og synes det er barnslig at hun ikke kunne være med å hylle vinnerne. Måtte sove på hva hun syntes om dem.

Skrevet

Her er det snakk om ei som tok seieren på forskudd, ja. Jeg er en skikkelig dårlig taper selv, men jeg hadde da virkelig gått på fest og gratulert vinnerne:-)

Furteguri, det er det hun er;-)

Skrevet

Den eneste betydningsfulle tingen ved å vinne MPG, måtte være å slå Sverige, slik at man har en vinner som egentlig synes hele greia er ganske teit, og ikke tar det så høyt og hellig - og en "taper" som tar tullet helt og holdent seriøst. Jeg håper og tror at finnene har et mindre alvorlig forhold til MGP enn sverige :-)

"............................................."

Gjest staedtler
Skrevet

Helt på sida: Er ikke tødler to sånne derre derre prikker over en bokstav, f.eks. slik som i svenskenes "ä" eller "ö"? Mulig jeg er ute og sykler.

Gjest tonemor70
Skrevet

Helt på sida: Er ikke tødler to sånne derre derre prikker over en bokstav, f.eks. slik som i svenskenes "ä" eller "ö"? Mulig jeg er ute og sykler.

Du har sikkert rett!

Men det var vel ikke akkurat det dette handlet om?

Gjest tonemor70
Skrevet

Den eneste betydningsfulle tingen ved å vinne MPG, måtte være å slå Sverige, slik at man har en vinner som egentlig synes hele greia er ganske teit, og ikke tar det så høyt og hellig - og en "taper" som tar tullet helt og holdent seriøst. Jeg håper og tror at finnene har et mindre alvorlig forhold til MGP enn sverige :-)

"............................................."

Får vel tro finnene har et mindre seriøst forhold til GP enn svenskene.

Enig med deg i at det viktigste må være å slå svenskene, men det gjorde vi dessverre ikke.

Synes i grunn GP burde avgå stille med døden. For det meste er det naboland som gir høye poeng til naboland.

GP er egentlig et gørr program, men ser det gjør jeg lell.

Skrevet

Får vel tro finnene har et mindre seriøst forhold til GP enn svenskene.

Enig med deg i at det viktigste må være å slå svenskene, men det gjorde vi dessverre ikke.

Synes i grunn GP burde avgå stille med døden. For det meste er det naboland som gir høye poeng til naboland.

GP er egentlig et gørr program, men ser det gjør jeg lell.

Helt enig. Det må være lenge, lenge siden MGP utspilte sin rolle.

"............................................"

Gjest tonemor70
Skrevet

Her er det snakk om ei som tok seieren på forskudd, ja. Jeg er en skikkelig dårlig taper selv, men jeg hadde da virkelig gått på fest og gratulert vinnerne:-)

Furteguri, det er det hun er;-)

Ja, at hun tok seieren på forskudd er sikkert og visst.

Jeg gliste fornøyd hver gang hun ikke fikk noen poeng.

Men synes det er dårlig å bli så furten da, burde i det minste 'late' som hun gleder seg med vinneren utad.

Skrevet

Ja, at hun tok seieren på forskudd er sikkert og visst.

Jeg gliste fornøyd hver gang hun ikke fikk noen poeng.

Men synes det er dårlig å bli så furten da, burde i det minste 'late' som hun gleder seg med vinneren utad.

Enda godt at hun "føler at det er _hun_ som har vunnet europas hjerter", da...*puke*

Latterlige greier, men god underholdning for oss onde;-)

Gjest staedtler
Skrevet

Du har sikkert rett!

Men det var vel ikke akkurat det dette handlet om?

Neida. Men Carola og alt det der er så kjedelig.

Skrevet

Enda godt at hun "føler at det er _hun_ som har vunnet europas hjerter", da...*puke*

Latterlige greier, men god underholdning for oss onde;-)

Hun har nok godt av å få justert selvbildet en smule, den godeste Carola. Hun uttrykker overraskelse over ikke å vinne når hun nær leverte det beste ever...! Sånn er det når man har vært "stjerne" siden tenårene. Kanskje en alt i alt nødvendig og viktig opplevelse for henne. ;o)

Skrevet

Tødler er '...', som tonemor70 skriver.

Skrevet

Tødler er '...', som tonemor70 skriver.

Nei, som Starling sier, så er tødler to prikker over en bokstav.

Uansett skulle det vært brukt anførselstegn i overskriften, slik jeg nå har gjort. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=anf%F8rselstegn&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j

Enkle anførselstegn kan også brukes i visse sammenhenger, men kun når man skal angi sitat inne i et annet sitat.

http://no.wikipedia.org/wiki/Anf%C3%B8rselstegn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...