Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg skal være med min venninne på shopping til uka. Hun vil ha hjelp til å finne kule klær og kjøper alltid klær på KappAhl fordi hun må ha store størrelser. Nå skal jeg liksom være uhm, øh.."kleskonsulent" da, så jeg kunne tenke meg å finne klær til henne et annet sted... Hun er ganske liten og bruker nok ca str. 44 i klær. jeg ser for meg at hun kunne vært kul i olabukser, men da må buksene være..altså kule ;-) Går det an å finne slike i denne størrelsen? Evt. hvor? Andre tips til hvor man kan få tøffe, moderne klær når man bruker store størrelser? Prisen bør være forholdsvis fornuftig! På forhånd, tusen takk :-) 0 Siter
yellow Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Har en venninne som er ganske så stor rundt rompa....og hun kjøper olabukser på pop in. Eneste stedet for jenter i store størelser, sier hun iallefall. :-) Lykke til 0 Siter
Gjest snisky Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Henger meg på poppin anbefalingen. Poppin på storsenteret har utroli hygglige ansatte og de tryller frem det meste. I tillegg så legger dem opp bukser som er for lange. Det er en veldig stor fordel siden bukser som paser over lårene er som oftest for lange (men nå vet jeg ikke om hun er kort eller lang da). 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Eller har KapAhl, Lindex og H&M avdeling for store størrelser. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Henger meg på poppin anbefalingen. Poppin på storsenteret har utroli hygglige ansatte og de tryller frem det meste. I tillegg så legger dem opp bukser som er for lange. Det er en veldig stor fordel siden bukser som paser over lårene er som oftest for lange (men nå vet jeg ikke om hun er kort eller lang da). Nå er det desverre ikke på Storsenteret vi skal denne gangen, men på Vinterbrosenteret i Akershus ;-) Jeg tror ikke de har Popin på Vinterbro :-( Uansett, takk for tipset :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Eller har KapAhl, Lindex og H&M avdeling for store størrelser. Men jeg synes endel av klærne i den store avdelingen er så kjedelige... vet du om olabuksene for store damer er bra på H&M? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Har en venninne som er ganske så stor rundt rompa....og hun kjøper olabukser på pop in. Eneste stedet for jenter i store størelser, sier hun iallefall. :-) Lykke til Desverre tror jeg ikke de har Popin på Vinterbrosenteret i Akershus :-( Jeg skal iallefall anbefale venninna mi Popin heretter! 0 Siter
Gjest merket zizzi Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det har poppet opp endel butikker med det danske merket Zizzi rundt omkring i Norge nå. Dette er et danskt merke som fører klær fra str. 40 - 56. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det har poppet opp endel butikker med det danske merket Zizzi rundt omkring i Norge nå. Dette er et danskt merke som fører klær fra str. 40 - 56. Takk skal du ha - Den butikkjeden var ny for meg 0 Siter
Gemini Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Takk skal du ha - Den butikkjeden var ny for meg Zizzi er navnet på klesmerket, ikke noen butikkjede. Vet om en butikk som heter Solo som fører Zizzi, men om de er en kjede er jeg usikker på. Jeg tviler egentlig på det. Men hvor i landet skal dere på shopping? I Oslo? Uansett er det vel ikke så vanskelig å finne klær i størrelse 44??? 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Nå er det desverre ikke på Storsenteret vi skal denne gangen, men på Vinterbrosenteret i Akershus ;-) Jeg tror ikke de har Popin på Vinterbro :-( Uansett, takk for tipset :-) Men på Vinterbro har de en forretning som fører de samme buksene som poppin. Hjelp, jeg husker ikke navnet akkurat nå. Noe på V 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Zizzi er navnet på klesmerket, ikke noen butikkjede. Vet om en butikk som heter Solo som fører Zizzi, men om de er en kjede er jeg usikker på. Jeg tviler egentlig på det. Men hvor i landet skal dere på shopping? I Oslo? Uansett er det vel ikke så vanskelig å finne klær i størrelse 44??? Okei, da kan de jo ha merket i flere butikker. Vi skal shoppe på Vinterbrosenteret (Akershus). Mulig det er vanskelig å finne klær til venninna mi fordi hun er ganske liten også (rundt 156 tror jeg). Men kanskje det er vanlig at alle olabuksemerker går såpass høyt opp i størrelse? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Men på Vinterbro har de en forretning som fører de samme buksene som poppin. Hjelp, jeg husker ikke navnet akkurat nå. Noe på V Vero Moda? Det tror jeg iallefall de har på Vinterbro. Eller VaVite? 0 Siter
Gemini Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Okei, da kan de jo ha merket i flere butikker. Vi skal shoppe på Vinterbrosenteret (Akershus). Mulig det er vanskelig å finne klær til venninna mi fordi hun er ganske liten også (rundt 156 tror jeg). Men kanskje det er vanlig at alle olabuksemerker går såpass høyt opp i størrelse? Det vet jeg ikke. Er MYE større selv, så jeg må uansett kjøpe i "stormote"-butikker eller -avdelinger, alternativt på Ellos eller Josefssons. Så jeg har nok ikke oversikt over det helt store utvalget. Her finner du litt info om noen butikker som har klær til store, bl.a. en i Oslo som har Zizzi: http://www.overvektige.no/klaerindex.html 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Men jeg synes endel av klærne i den store avdelingen er så kjedelige... vet du om olabuksene for store damer er bra på H&M? Det hender at de får inn litt tøffe bukser på KapAl og Lindex, men ofte er det mye kjedelig. H&M pleier ikke jeg å finne noe klær jeg liker. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det vet jeg ikke. Er MYE større selv, så jeg må uansett kjøpe i "stormote"-butikker eller -avdelinger, alternativt på Ellos eller Josefssons. Så jeg har nok ikke oversikt over det helt store utvalget. Her finner du litt info om noen butikker som har klær til store, bl.a. en i Oslo som har Zizzi: http://www.overvektige.no/klaerindex.html Tusen takk skal du ha :-) Jeg tror desverre ikke vi gidder å kjøre helt inn til Oslo (fra Nesodden), men jeg skal overbringe tipset til venninna mi! 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Vero Moda? Det tror jeg iallefall de har på Vinterbro. Eller VaVite? Nei, det er ikke det. Jeg fant det på gule sider, Voice of Europe ) Der har jeg handlet tidligere i hvert fall og funnet kule bukser og de har fremdeles de buksene som popin har sluttet med nemlig c-girl. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det hender at de får inn litt tøffe bukser på KapAl og Lindex, men ofte er det mye kjedelig. H&M pleier ikke jeg å finne noe klær jeg liker. Da har du omtrent samme erfaringer som meg.... *sukk* Det er skikkelig irriterende at altfor få skjønner at kanskje kraftige damer også vil se litt stilige ut uten å bli ruinert! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Nei, det er ikke det. Jeg fant det på gule sider, Voice of Europe ) Der har jeg handlet tidligere i hvert fall og funnet kule bukser og de har fremdeles de buksene som popin har sluttet med nemlig c-girl. Voice of Europe, ja! Men C-girlbuksene innbiller jeg meg har kun mindre størrelser? Mulig jeg er helt på bærtur nå... 0 Siter
Gjest stor og deilig! Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det har poppet opp endel butikker med det danske merket Zizzi rundt omkring i Norge nå. Dette er et danskt merke som fører klær fra str. 40 - 56. heter butikken zizzi? eller bare merket? vet du hvilke butikker som har det? i eller utafor oslo.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.