Gjest Starling Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Da har du omtrent samme erfaringer som meg.... *sukk* Det er skikkelig irriterende at altfor få skjønner at kanskje kraftige damer også vil se litt stilige ut uten å bli ruinert! Ja, det er tragisk! På KappAhl, Lindex og H&M (i stormote-avdelingene) er det de mest tragiske klærne ever. Bare store teltaktige t-skjorter med heslige mønstre og bomsete bukser og skjørt. Finner av og til noe fint i katalogene (Ellos, HM, etc.), men i butikker er det bare sorgen. Heldigvis har jeg klart å gå ned noen kilo, og kanskje kan jeg gå i butikker og finne meg fine klær snart jeg også! 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Voice of Europe, ja! Men C-girlbuksene innbiller jeg meg har kun mindre størrelser? Mulig jeg er helt på bærtur nå... Nei, de finnes i store størrelser også. Det vet jeg for de har alltid bare store størrelser når jeg skal ha bukser og jeg bruker small 36 ;o)og jeg finner bare xxlarge 36 som jeg drukner i. Kanskje jeg skal lure venninna mi til å dra dit en dag, vi er ikke så langt unna vi heller akkurat nå. 0 Siter
org Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det har poppet opp endel butikker med det danske merket Zizzi rundt omkring i Norge nå. Dette er et danskt merke som fører klær fra str. 40 - 56. Ja, det hender jeg gløtter innom. Og der er det mye kult, ja. Prisene er greie, synes jeg. 0 Siter
Gjest Ikke akkurat så langt Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Tusen takk skal du ha :-) Jeg tror desverre ikke vi gidder å kjøre helt inn til Oslo (fra Nesodden), men jeg skal overbringe tipset til venninna mi! Helt inn til Oslo?! Ja, Nesodden ligger jo såå langt unna Oslo. 0 Siter
org Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det har poppet opp endel butikker med det danske merket Zizzi rundt omkring i Norge nå. Dette er et danskt merke som fører klær fra str. 40 - 56. Her heter butikken Zizzi. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Helt inn til Oslo?! Ja, Nesodden ligger jo såå langt unna Oslo. Men med ferjestreiken som er nå er antagelig veien inn til Oslo helt umulig. Jeg tror ikke Nesodden er stedet å bo akkurat nå. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Helt inn til Oslo?! Ja, Nesodden ligger jo såå langt unna Oslo. Nesodden ligger jo mye lengre unna Oslo nå, så lenge det er fergestreik! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Ja, det er tragisk! På KappAhl, Lindex og H&M (i stormote-avdelingene) er det de mest tragiske klærne ever. Bare store teltaktige t-skjorter med heslige mønstre og bomsete bukser og skjørt. Finner av og til noe fint i katalogene (Ellos, HM, etc.), men i butikker er det bare sorgen. Heldigvis har jeg klart å gå ned noen kilo, og kanskje kan jeg gå i butikker og finne meg fine klær snart jeg også! Det er nesten så man skulle ha starta en underskriftskampanje! Jeg innser jeg er heldig som bruker str. 36/38 og dermed kan bruke "alt". Egentlig er det synd butikkjedene ennå ikke har skjønt at det ikke er likhetstegn mellom "kraftig"/"tykk" og "kjedelig i klesveien" :-( 0 Siter
frosken Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Okei, da kan de jo ha merket i flere butikker. Vi skal shoppe på Vinterbrosenteret (Akershus). Mulig det er vanskelig å finne klær til venninna mi fordi hun er ganske liten også (rundt 156 tror jeg). Men kanskje det er vanlig at alle olabuksemerker går såpass høyt opp i størrelse? Det finnes alltid en Levis modell som passer, bare man tar seg tid til å prøve. Forøvrig synes jeg det er morsommere å kjøpe klær på Ski enn på Vinterbro. Både Skonnord og flere andre har ulike olabuksemodeller i str 44+. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Helt inn til Oslo?! Ja, Nesodden ligger jo såå langt unna Oslo. Skjønner hva du mener, men det er ikke akkurat superenkelt å finne parkering til min Hiace i Oslo. Dessuten har vi ganske knapt med tid. Det er også greit å slippe unna evt.køer. Altså har jeg tre gode grunner *blæh* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Nei, de finnes i store størrelser også. Det vet jeg for de har alltid bare store størrelser når jeg skal ha bukser og jeg bruker small 36 ;o)og jeg finner bare xxlarge 36 som jeg drukner i. Kanskje jeg skal lure venninna mi til å dra dit en dag, vi er ikke så langt unna vi heller akkurat nå. Da skal jeg jammen med ta med venninna på Voice of Europe og prøve C-Girlbukser! Du får vinke til meg om du ser meg der på fredag da ;-) 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det er nesten så man skulle ha starta en underskriftskampanje! Jeg innser jeg er heldig som bruker str. 36/38 og dermed kan bruke "alt". Egentlig er det synd butikkjedene ennå ikke har skjønt at det ikke er likhetstegn mellom "kraftig"/"tykk" og "kjedelig i klesveien" :-( Ja. Virker som om alle klærne der er laget for gamle kjerringer. De burde tenke på at det faktisk finnes unge jenter som er store også. Jaja, jeg klarer meg alltids, blir bare litt oppgitt. (Dessuten skal jeg jo bli slank til neste år, he he.) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Ja. Virker som om alle klærne der er laget for gamle kjerringer. De burde tenke på at det faktisk finnes unge jenter som er store også. Jaja, jeg klarer meg alltids, blir bare litt oppgitt. (Dessuten skal jeg jo bli slank til neste år, he he.) Jeg tipper det blir endringer om noen år. Vekta kryper jo stadig oppover for den jevne nordmann, så nå må de vel snart få gjort noe! Lykke til med jobben fram mot en ny livsstil da :-) 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg tipper det blir endringer om noen år. Vekta kryper jo stadig oppover for den jevne nordmann, så nå må de vel snart få gjort noe! Lykke til med jobben fram mot en ny livsstil da :-) Jo, takk for det. Har holdt på en stund nå, så det begynner å gå seg til. 0 Siter
Gjest merket zizzi Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 heter butikken zizzi? eller bare merket? vet du hvilke butikker som har det? i eller utafor oslo.... Klesmerket heter Zizzi. Det er et dansk merke. Jeg vet at de har butikken på Liertoppen (aner ikke navnet på butikkene), Buskerud Storsenter (eller er det Krokstadsenteret på andre siden .... nå ble jeg usikker ... men ett av sentrene har klesmerket iallefall). I Oslo-området aner jeg ikke. 0 Siter
Gemini Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Klesmerket heter Zizzi. Det er et dansk merke. Jeg vet at de har butikken på Liertoppen (aner ikke navnet på butikkene), Buskerud Storsenter (eller er det Krokstadsenteret på andre siden .... nå ble jeg usikker ... men ett av sentrene har klesmerket iallefall). I Oslo-området aner jeg ikke. Butikken på Liertoppen heter Zizzi fant jeg ut nå på liertoppen.no, mens den på Krokstadsenteret heter Solo. 0 Siter
org Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Okei, da kan de jo ha merket i flere butikker. Vi skal shoppe på Vinterbrosenteret (Akershus). Mulig det er vanskelig å finne klær til venninna mi fordi hun er ganske liten også (rundt 156 tror jeg). Men kanskje det er vanlig at alle olabuksemerker går såpass høyt opp i størrelse? Kom til å tenke på mine egne bukser. Kjøpt på Cubus, merket er Cjane, short. De er snabla gode, stretch og gode greier! Kr 298,-. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Okei, da kan de jo ha merket i flere butikker. Vi skal shoppe på Vinterbrosenteret (Akershus). Mulig det er vanskelig å finne klær til venninna mi fordi hun er ganske liten også (rundt 156 tror jeg). Men kanskje det er vanlig at alle olabuksemerker går såpass høyt opp i størrelse? Du burde heller dra til Ski Storsenter. Det blir ikke så mye lenger å kjøre enn til Vinterbro, egentlig. Men husk å si ifra når du skal dit bare, sånn at jeg kan dra dit og spionere, for jeg skal sørover denne uka 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Kom til å tenke på mine egne bukser. Kjøpt på Cubus, merket er Cjane, short. De er snabla gode, stretch og gode greier! Kr 298,-. Og de finnes i store størrelser og har et moderne snitt? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Du burde heller dra til Ski Storsenter. Det blir ikke så mye lenger å kjøre enn til Vinterbro, egentlig. Men husk å si ifra når du skal dit bare, sånn at jeg kan dra dit og spionere, for jeg skal sørover denne uka Det står mellom Ski Storsenter eller Vinterbro! Jeg liker meg godt på Ski Storsenter også, men går meg lettere vill der ;-) Skal du dit på fredag får du sjekke om du ser to fjonge damer, ei lang og tynn og ei lita og tjukk (noe overdrevet). Prater vi tydelig og gestikulerer litt innimellom, kan du banne på det er oss ;-) Psst: Satser på at jeg ikke blir paranoid på shoppingen på fredag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.