Gjest noen som vet Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Noen som har vært der? Skal dit i juni og gleder meg:-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Algarve, ja. Var på der i en uke i løpet av en interrail i 93, på øya Tavira like utenfor Faro. Herlig plass! 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Ja, var der sammen med mamma og pappa da jeg var 14 år. Det var kjempefint, har lyst til å dra tilbake en gang. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Var der for to år siden. Nydelig!! 0 Siter
Line Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Ja, har vært der to ganger. Likte meg veldig godt i Lagos, men fikk nok etter noen få dager, og reiste videre til Sevilla. Det er veldig mye festing der, skikkelig backpacker-plass. Samtidig er det veldig idyllisk også, jeg drar mer enn gjerne tilbake igjen. Det blåser alltid i Algarve, så ta med deg ei lita jakke eller noe sånt til sene kveldstimer! Faro er en gørr kjedelig by, Sagres forblåst men "annerledes". En italiensk kompis og jeg gikk de seks kilometrene fra busstoppen i Sagres og ut til "spissen" der det var et fyrtårn og utkikkspunkt. Visstnok Europas "southernmost" punkt, i følge de vi pratet med. Kos deg! :oD PS; dersom du skal besøke Faro, få med deg kapellene som er laget av beina og knoklene/skallene til munkene som holdt til der! Veldig spesielt! 0 Siter
Gjest amparro.. Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har vært der to ganger. Kjempenyyyydelig og knall god mat i Portugal!!!! Ikke sånn tørt og kjedelig, men nydelige sauser osv. Digg :-))) 0 Siter
Gyda Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har vært der to ganger. Få for all del med deg alle de gode fiskerestaurantene. Sjøen kan være litt kald (det er jo Atlanteren), men det er bare friskt etter en stund i den varme sola. 0 Siter
Gjest sarah berhard Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Tja. Siden det er ett av landene med ganske markant forskjell i levestandard blant fattige og rike, syntes jeg personlig det var litt ubehagelig å - om jeg ikke akkurat var rik - å bli oppfattet som rik. Dette gjelder ikke bare Portugal. Ellers så anbefales bilturer til innlandet. Fin natur. Og mat, vin og å bevege seg utenfor hovedgatene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.