u100108355 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hei. Eg har tenkt å få en Botox-behandling under armene mot svette. Og lurer på om det er noen som vet om steder i Bergens-området dette utføres? Tenkte på private "klinkker". Takker for svar.. 0 Siter
wonder21 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jupp,det finnes en privat-klinikk litt utenfor Bergen,som utfører botox-behandlinger mot svette. Husker ikke hva den heter,men det er bare å søke på nettet,eller oppsøke hudlege i bergen,så får du hjelp. 0 Siter
u100108355 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Jupp,det finnes en privat-klinikk litt utenfor Bergen,som utfører botox-behandlinger mot svette. Husker ikke hva den heter,men det er bare å søke på nettet,eller oppsøke hudlege i bergen,så får du hjelp. Takker for svar, Fana Meisinske senter kan gjøre behandlingen, men skulle ha 17000 kr. Var det den du tenkte på eller finnes det andre? Har søkt litt uten å finne andre. Håper "wonder21" eller andre kan hjelpe meg. 0 Siter
wonder21 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Takker for svar, Fana Meisinske senter kan gjøre behandlingen, men skulle ha 17000 kr. Var det den du tenkte på eller finnes det andre? Har søkt litt uten å finne andre. Håper "wonder21" eller andre kan hjelpe meg. Fana medisinske senter var det jeg mente ja. Billig er det ikke:( Lykke til! 0 Siter
JSB Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Fana medisinske senter var det jeg mente ja. Billig er det ikke:( Lykke til! Sx! Har du prøvd iontoforese? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.