Gå til innhold

Nå fant jeg en fin sang!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest silkeape
Skrevet

Så henne i Skavlan, og der må jeg si at hele jenta virket litt vel paranoid i sin tankevirksomhet.

Gjest LucySky
Skrevet

Paranoid? I sin tankevirksomhet? Har du drukket? For mye? Skjønner ikke engelsk?

Til filiokus81: Marit Larsen er SÅ fin! Hun synger helt spesielt, og nydelig, og har flotte, evokative tekster.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Så henne i Skavlan, og der må jeg si at hele jenta virket litt vel paranoid i sin tankevirksomhet.

Jeg tenkte det samme.. Kan ikke være enkelt å forholde seg til en som er SÅ sjalu som hun der...

Men jeg liker musikken hennes =)

Skrevet

nekter å like den - klarer ikke å se på den dama jeg.

Skrevet

Enig - hun er ikke likandes! - hun trodde sikkert vi syns det var "søtt" - men for kjæresten må det jo være et sannt helvete.

Gjest Ellipse
Skrevet

Og jeg som får høre at jeg ligner på henne...(utseendemassig altså!)

Skrevet

Og jeg som får høre at jeg ligner på henne...(utseendemassig altså!)

Det handler ikke om utseendet - det handler om den geita jeg syns hun virker som at hun er :)

Skrevet

Ikke jeg heller. Og jeg får fnatt når hun snakker. Hun virker så stakkarslig og 'unnskyld for at jeg er til', at man tror hun skal knekke sammen hvert øyeblikk.

Skrevet

Ikke jeg heller. Og jeg får fnatt når hun snakker. Hun virker så stakkarslig og 'unnskyld for at jeg er til', at man tror hun skal knekke sammen hvert øyeblikk.

ja, jeg orker ikke sånne geitbein.

Gjest Ellipse
Skrevet

Det handler ikke om utseendet - det handler om den geita jeg syns hun virker som at hun er :)

:) Puster lettet ut nå, hihi;) Jeg har ikke hørt henne snakke så mye..Men hun der ravneberta som var kompanjongen hennes før, har jeg IKKE sansen for.

Gjest Snøhette
Skrevet

Det heter da vitterlig "beneath the surface", gjør det ikke?

Skrevet

Jeg tenkte det samme.. Kan ikke være enkelt å forholde seg til en som er SÅ sjalu som hun der...

Men jeg liker musikken hennes =)

Signerer det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...