Gjest vil glede mamma Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hva synes dere om det? Jeg har lyst til å overaske mammaen min med en sydentur til henne og med. Vel, syden blir det ikke, det blir nok Italia siden jeg er veldig godt kjent der og kan språket, og hun har mange ganger fortalt meg at hun ønsker å reise dit. Men hvordan skal man gå frem når man skal gjøre en slik overaskelse? Hun er lite impulsiv og blir neppe med om jeg spør FØR jeg bestiller. Har jeg bilettene derimot, er jeg sikker på at hun avfinner seg med tanken med en gang og blir glad for dette. Jeg skal selvsagt sjekke ut at hun har fri og ingenting annet på programmet. Jeg er student men har tenkt å betale fly+hotell (kan få det veldig billig) for henne siden dette er mitt prosjekt. Jeg har råd til det, så det går fint, pluss at det skal være en slags forskuddsgave på 50-årsdagen. Turen skal bli en jentetur med bare strand, shopping og god mat og drikke, ikke noe stress eller sightseeing til krampa tar en, jeg vil legge det opp etter hennes ønske. Hvordan ville dere reagert? Noe jeg bør tenke på? 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg sier bare, lykke til! Jeg hadde blitt sjeleglad. Bare vær helt sikker på at hun har fri og sånn--- 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg synes du er kjempesnill som gjør dette for henne. Men er hun en hjemmekjær kreps el.l, så synes jeg du kan forberede henne på at det blir en reise-overraskelse på henne, si dato men hold resten hemmelig. Da får hun forberedet seg, kanskje handle litt tøy, legge til side litt penger hun kan rutte med osv. God tur og lykke til!! 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Å, så snill du er!! Mamma´n din er kjempeheldig:) Skulle ønske jeg kunne gjøre noe slikt for min mamma,men har ikke råd. Someday...? 0 Siter