Gjest vil glede mamma Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hva synes dere om det? Jeg har lyst til å overaske mammaen min med en sydentur til henne og med. Vel, syden blir det ikke, det blir nok Italia siden jeg er veldig godt kjent der og kan språket, og hun har mange ganger fortalt meg at hun ønsker å reise dit. Men hvordan skal man gå frem når man skal gjøre en slik overaskelse? Hun er lite impulsiv og blir neppe med om jeg spør FØR jeg bestiller. Har jeg bilettene derimot, er jeg sikker på at hun avfinner seg med tanken med en gang og blir glad for dette. Jeg skal selvsagt sjekke ut at hun har fri og ingenting annet på programmet. Jeg er student men har tenkt å betale fly+hotell (kan få det veldig billig) for henne siden dette er mitt prosjekt. Jeg har råd til det, så det går fint, pluss at det skal være en slags forskuddsgave på 50-årsdagen. Turen skal bli en jentetur med bare strand, shopping og god mat og drikke, ikke noe stress eller sightseeing til krampa tar en, jeg vil legge det opp etter hennes ønske. Hvordan ville dere reagert? Noe jeg bør tenke på? 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg sier bare, lykke til! Jeg hadde blitt sjeleglad. Bare vær helt sikker på at hun har fri og sånn--- 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg synes du er kjempesnill som gjør dette for henne. Men er hun en hjemmekjær kreps el.l, så synes jeg du kan forberede henne på at det blir en reise-overraskelse på henne, si dato men hold resten hemmelig. Da får hun forberedet seg, kanskje handle litt tøy, legge til side litt penger hun kan rutte med osv. God tur og lykke til!! 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Å, så snill du er!! Mamma´n din er kjempeheldig:) Skulle ønske jeg kunne gjøre noe slikt for min mamma,men har ikke råd. Someday...? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Kanskje du gir henne dårlig samvittighet når hun vet at du er student og kanskje ikke tjener all verden sånn at hun føler seg presset til å betale deg tilbake? Bare en tanke som slo meg altså, ellers er det en fin tanke du har. 0 Siter
Gjest vil glede mamma Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Kanskje du gir henne dårlig samvittighet når hun vet at du er student og kanskje ikke tjener all verden sånn at hun føler seg presset til å betale deg tilbake? Bare en tanke som slo meg altså, ellers er det en fin tanke du har. Jeg har råd til det, og det vet hun. Det har hun også. Dersom hun insisterer på å betale meg tilbake blir jeg sinna, det er jo en forskuddsgave og jeg får bilettene til en svært behagelig pris. Men hun kan godt få spandere et par middager på reisen... 0 Siter
Gjest vil glede mamma Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Bare pass på at hun har gyldig pass :-) DER sa du det. Hmmm. 0 Siter
Gjest vil glede mamma Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg synes du er kjempesnill som gjør dette for henne. Men er hun en hjemmekjær kreps el.l, så synes jeg du kan forberede henne på at det blir en reise-overraskelse på henne, si dato men hold resten hemmelig. Da får hun forberedet seg, kanskje handle litt tøy, legge til side litt penger hun kan rutte med osv. God tur og lykke til!! JA, hun er en hjemmekjær kreps. Men hun har reist en del ellers da hun var ung, så jeg vet hun liker det, men jeg vet hun ikke har energi til å organisere en slik reise selv, og dersom det var hun som tok initiativet ville hun nok også måttet bestille for resten av familien (søsknene mine), og da hadde det nok ikke blitt dette reisemålet som jeg vet hun har så lyst på, og det hadde blitt så mye dyrere. Er ca 14 dager på forhånd for sent å gi beskjed da synes du? Reisen er i juli men jeg har ikke bilettene før midten/slutten av juni... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 JA, hun er en hjemmekjær kreps. Men hun har reist en del ellers da hun var ung, så jeg vet hun liker det, men jeg vet hun ikke har energi til å organisere en slik reise selv, og dersom det var hun som tok initiativet ville hun nok også måttet bestille for resten av familien (søsknene mine), og da hadde det nok ikke blitt dette reisemålet som jeg vet hun har så lyst på, og det hadde blitt så mye dyrere. Er ca 14 dager på forhånd for sent å gi beskjed da synes du? Reisen er i juli men jeg har ikke bilettene før midten/slutten av juni... 14 dager hjelper godt Kanskje hun vil synes det er greit at dine søsken vet at det er du som betaler for henne? Bare hold reisemålet hemmelig helt til dere står på flyplassen stilig gjort av deg!! Dersom dere blir borte lenger enn hva potteplantene kan klare, så ordner du det også delvis på forhånd og posten! Dersom hun bruker medisiner så er det også greit å vite at hun har det klart. Man vet ikke hva som kan sresse opp en kreps hehe. gutt så gøy, ha en riktig god forberedelsetid!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.