Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

13

• hare1365380455

8

• Gyda

4

• serendipity

2

Mest aktive i denne tråden

Neinei, ikke anstrengt i det hele tatt. Det virker rett og slett som om det er noe på gang :P

Kjempespennende! Nå er vi klare for nye oppdateringer så lenge du orker - helt til den store nyheten kommer en stund senere.

Lykke til - det blir jo en stri tørn, men så lenge resultatet er så overveldende så er det jo verdt hver eneste ri.

Annonse

hare1365380455

Godt at du har dol, så du har noe å holde på med mens du venter ;)

Nå risikerer jeg vel å bli skutt, men om din fødsel ligner min siste, så får togli rett i at barnet kommer 25.

Jeg dro til sykehuset da jeg hadde 7 min mellom riene etter å ha snakket med dem i telefonen. Etter noen timer der (legene trodde fødselen var i gang), stoppet det helt opp og jeg ble sendt hjem. To dager etter startet riene igjen, og da kom barnet etter 15 timer. Sånn tilsvarende torsdag morgen...

2. gang stoppet det opp hos meg også.

Vel - den gode vinen bør vel få ligge i hylla til etter ammeperioden, kanskje? ;-)

Heldigvis kan man godt ta seg et glass vin selv om man ammer :-)

Dessuten finnes det både flasker og pumper, jobbet og fullammet med storesøster så jeg har god trening med pumpa....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...