Gå til innhold

Hva mener du...

Anbefalte innlegg

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Det kommer an på hvor store pupper du har. Og de skal ikke synes gjennom genseren.

Hvorfor ikke det?

Videoannonse
Annonse
Kvinnen med utopiene
Skrevet

Faste pupper i str 75 b holder seg der de skal være, i hvertfall når man er ung.

Men det er som sagt snakk om _faste_ pupper.

Bruk av BH kan "forme" brystene til å være i en litt annen form eller høyde i en liten periode, selv etter man tar av BH-en.

Men nå kan det jo også tenkes at "der brystene skal være" er litt lenger nede.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Fordi det er vulgært.

Men hvorfor er det det? Alle har de jo, og de er jo dekket av tøy.

Jeg spør ikke for å kverulere nå, men fordi jeg er nysgjerrig :)

Skrevet

Det kommer jo litt an på puppene da...

Veldig store og hengende bryster ser definitivt penere ut i en passende BH. Men sånn til husbruk må de godt få henge fritt.

Jeg synes selv det er veldig godt å gå uten BH (når jeg ikke ammer), men gjør det mest til husbruk.

Skrevet

Det er rett og slett ikke pent. Uansett.

Synes

Mrs. Wallace
Skrevet

Da jeg var ung og hadde fine, faste pupper som ikke var altfor store, gikk jeg som regel uten BH.

Nå har jeg større pupper som slett ikke er like faste, og har alltid BH på meg (bortsett fra om natta, da selvsagt).

Synes ikke det er noe pent med store pupper som disser fritt under genseren.

Skrevet

Men hvorfor er det det? Alle har de jo, og de er jo dekket av tøy.

Jeg spør ikke for å kverulere nå, men fordi jeg er nysgjerrig :)

Det er litt vanskelig å svare på hvorfor jeg synes det. Det synes jeg bare.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Det er litt vanskelig å svare på hvorfor jeg synes det. Det synes jeg bare.

Greit nok det :)

Gjest Host og hark
Skrevet

Bruk av BH kan "forme" brystene til å være i en litt annen form eller høyde i en liten periode, selv etter man tar av BH-en.

Men nå kan det jo også tenkes at "der brystene skal være" er litt lenger nede.

Når man er ung og har faste pupper så løfter ikke bh puppene, ikke små pupper i hvertfall. Så puppene er nok der de skal være, og det er ikke nede.

Gjest ekstremt annonnym
Skrevet

Faste pupper i str 75 b holder seg der de skal være, i hvertfall når man er ung.

Men det er som sagt snakk om _faste_ pupper.

uansett hvor faste puppene er, så ligger de ikke klistret til en rund stram ball hele dagen.

De siger litt ut til hver side. Og det er stygt. Syns jeg da:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...