Kvinnen med utopiene Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det kommer an på hvor store pupper du har. Og de skal ikke synes gjennom genseren. Hvorfor ikke det? 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Faste pupper i str 75 b holder seg der de skal være, i hvertfall når man er ung. Men det er som sagt snakk om _faste_ pupper. Bruk av BH kan "forme" brystene til å være i en litt annen form eller høyde i en liten periode, selv etter man tar av BH-en. Men nå kan det jo også tenkes at "der brystene skal være" er litt lenger nede. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Fordi det er vulgært. Men hvorfor er det det? Alle har de jo, og de er jo dekket av tøy. Jeg spør ikke for å kverulere nå, men fordi jeg er nysgjerrig 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det kommer jo litt an på puppene da... Veldig store og hengende bryster ser definitivt penere ut i en passende BH. Men sånn til husbruk må de godt få henge fritt. Jeg synes selv det er veldig godt å gå uten BH (når jeg ikke ammer), men gjør det mest til husbruk. 0 Siter
cecily Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det er rett og slett ikke pent. Uansett. Synes 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Da jeg var ung og hadde fine, faste pupper som ikke var altfor store, gikk jeg som regel uten BH. Nå har jeg større pupper som slett ikke er like faste, og har alltid BH på meg (bortsett fra om natta, da selvsagt). Synes ikke det er noe pent med store pupper som disser fritt under genseren. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Men hvorfor er det det? Alle har de jo, og de er jo dekket av tøy. Jeg spør ikke for å kverulere nå, men fordi jeg er nysgjerrig Det er litt vanskelig å svare på hvorfor jeg synes det. Det synes jeg bare. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det er litt vanskelig å svare på hvorfor jeg synes det. Det synes jeg bare. Greit nok det 0 Siter
Gjest Host og hark Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Bruk av BH kan "forme" brystene til å være i en litt annen form eller høyde i en liten periode, selv etter man tar av BH-en. Men nå kan det jo også tenkes at "der brystene skal være" er litt lenger nede. Når man er ung og har faste pupper så løfter ikke bh puppene, ikke små pupper i hvertfall. Så puppene er nok der de skal være, og det er ikke nede. 0 Siter
Gjest ekstremt annonnym Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Faste pupper i str 75 b holder seg der de skal være, i hvertfall når man er ung. Men det er som sagt snakk om _faste_ pupper. uansett hvor faste puppene er, så ligger de ikke klistret til en rund stram ball hele dagen. De siger litt ut til hver side. Og det er stygt. Syns jeg da:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.