Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Egentlit har alt gått bra, men i den ene puppen er jeg skikkelig overfølsom (ikke følelse i brystvorten) og det er vondt bare å ha bh på seg,,kjøre i humper, gå i raskt tempo...den andre puppen er 100%...kjenner ingenting ubehag osv...er det noen der ute som har hatt d slik som meg?? Har dette endret seg?? Gikk overfølsomheten bort, og følelsen i brystvorten kom igjen?? Er dette tegn på tidlig kapsling kun 2 uker etter inngrepet?? Vær så snill med seriøse svar til meg:=))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231542-2-uker-etter-silikoninnlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
never_again

Tror ikke det er tidlig kapsel, jeg har hatt kapsel to ganger og da blir brystet bare hardt og det merker du fort. Overfølsomhet i brystvortene tror jeg kanskje flere får, men det går nok over også. Jeg mistet dessverre følelsen i begge mine brystvorter for alltid, så jeg er ikke noe videre glad jeg opererte. Har fjernet mine innlegg nå og er mye mer fornøyd nå enn jeg noen gang har vært på lenge, det fordi jeg vet hvilket helvete det er å ha harde, vonde silikonpupper og i tillegg så fikk dem stygg form pga kaspeldannelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...