Gjest den nye kjæresten Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 hvorfor er det greit? hvorfor er det ikke greit? 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvorfor? Fordi man forhåpentligvis er voksne mennesker. Hvorfor ikke? Fordi man er barnslig sjalu? ".............................................." 0 Siter
Cinnamona Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det er ikke greit fordi det gjør meg usikker på om han fortsatt har følelser for vedkommende. 0 Siter
gullfisk Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Problemet ville ikke vært selve NUMMERET på selve telefonen, en eventuell symbolsk sletting ville jo ikke bety noe som helst. problemet er eventuell omfanget og type kontakt de har, og om nåværende kjæreste er komfortabel med det. Syns man det er ok at de drikker kaffe, er vel ikke telefonnummeret noe problem? 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det er ikke greit fordi det gjør meg usikker på om han fortsatt har følelser for vedkommende. Typen min har hundrevis av nummer på mobilen. Ikke bare ekser selvfølgelig. Men ett tonn han aldri snakker med! Spiller da ETT nummer noen rolle? NEI!!!!!!!! Kan rett og slett hende han ikke gidder å slette nr. 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 jeg MÅ ha det - han er jo far til 2 av ungene mine :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Vel, jeg har ikke nummeret til noen ex på mobilen nå, men det er fordi jeg har byttet mobil mange ganger siden jeg ble sammen med mannen min. Men da forholdet var nytt, hadde jeg kontakt med flere av dem uten at det plaget min kjære. Jeg hadde et godt forhold til dem, og fortsatte å gå ut og spise middag med den siste ex'en en god stund etter bruddet. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hvis h*n ringer vet man hvem det er som ringer. Derfor er det greit. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det er greit å ha nr til folk man vil ha nr til, uansett om det er eks eller ikke. Har man vært sammen men noen i mange år, så er man glad i personen. KJærligheten kan dø selv om ikke vennskapet dør. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Dersom han hadde hatt mye kontakt med henne og sånt hadde det ikke vært greit, men min kjære er nøyaktig like sløv som meg så derfor bryr jeg meg ikke om at han fremdeles har hennes nr. på mobilen. Om han har det nå da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.