laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Har du noen gang tvunget en kjæreste av deg til å si opp eksen? Har du hatt lyst? Er du venner med noen av eksene dine? Kunne du tenkt deg å være det? Kunne du, faktisk, overveid deg å feie over en forhenværende? :-o eller HATER du dem alle som en?;-) Kunne du hatt overbærenhet, med en ny kjæreste, som på ramme alvor, forlangte at du "slo opp" med eventuelle kompisekser, kaffekoppekser etc? Sånn for å fjase litt med populært tema her..;-) Mine svar er forøvrig :nei, nei, ja,ja, nei (kanskje med unntak av en sånn liten snuskemumsesak som egentlig ikke kvalifiserer som eks, for jeg tror aldri vi helt gjorde opp seriøs kjærestestatus..;-))nei og nei. Dere da? :-) 0 Siter
Gjest kanarigul Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Tror kanskje du må innse at du lever et litt annet liv enn det mange her gjør. Bestekompis er eks samboer. Du har masse kompiser, har jeg hørt noe om venninner? Du skla på død og liv ha venneskap med esker og nekter å se at andre kan mene annet enn deg. Virker som du lever et litt kollektiv liv hvor det er veldig fritt og litt åpent både her og der. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 "Har du noen gang tvunget en kjæreste av deg til å si opp eksen?" Nei "Har du hatt lyst?" Nei "Er du venner med noen av eksene dine?" Det kommer an på hva du mener med "venner". Jeg omgås eksen når jeg treffer på ham tilfeldig. Det gjør jeg jo iblant, siden vi har en del felles venner. "Kunne du tenkt deg å være det?" Kunne ikke tenkt meg å være mer "venner" enn det vi er. "Kunne du, faktisk, overveid deg å feie over en forhenværende?" Det kunne ikke falle meg inn. "eller HATER du dem alle som en?;-)" Nei, jeg hater ingen. "Kunne du hatt overbærenhet, med en ny kjæreste, som på ramme alvor, forlangte at du "slo opp" med eventuelle kompisekser, kaffekoppekser etc?" Nei, jeg hadde ikke orket å ha en kjæreste som nektet meg å drikke kaffe med mannlige kompiser. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Tror kanskje du må innse at du lever et litt annet liv enn det mange her gjør. Bestekompis er eks samboer. Du har masse kompiser, har jeg hørt noe om venninner? Du skla på død og liv ha venneskap med esker og nekter å se at andre kan mene annet enn deg. Virker som du lever et litt kollektiv liv hvor det er veldig fritt og litt åpent både her og der. Hehehe! Det var da en SUR melding på en vennlig FU? Du kjenner visst meg, men jeg kjenner ikke deg? Nytt nick? ;-) Forøvrig er jeg glad for både kompiser, venninnner og kjærester når jeg er så heldig å ha. Ser ikke at det burde være så fryktelig alterntivt..;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Tror kanskje du må innse at du lever et litt annet liv enn det mange her gjør. Bestekompis er eks samboer. Du har masse kompiser, har jeg hørt noe om venninner? Du skla på død og liv ha venneskap med esker og nekter å se at andre kan mene annet enn deg. Virker som du lever et litt kollektiv liv hvor det er veldig fritt og litt åpent både her og der. Maken til oppgulp. Laguna er ikke så spesiell i så henseende. Hun er nok i toppsjiktet av omgjengelige og "åpne" personer, men det er flere som er slik. "............................................." 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 ”Har du noen gang tvunget en kjæreste av deg til å si opp eksen?” Ikke som sådan, men ja. Jeg ba min slemme eks om å ikke ha kontakt med eksen sin som han hadde vært utro mot meg med. ”Har du hatt lyst?” Ikke med andre. ”Er du venner med noen av eksene dine?” Av ren høflighet. ”Kunne du tenkt deg å være det?” Nei. ”Kunne du, faktisk, overveid deg å feie over en forhenværende? :-o” Aldri! ”eller HATER du dem alle som en?;-)” Når jeg går videre, går jeg videre. ”Kunne du hatt overbærenhet, med en ny kjæreste, som på ramme alvor, forlangte at du "slo opp" med eventuelle kompisekser, kaffekoppekser etc?” Nå er jo ikke det aktuelt, men det hadde kommet an på hva grunnen var. Hadde han hatt en god grunn, hadde jeg gjort det. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Har du noen gang tvunget en kjæreste av deg til å si opp eksen? Nei, og ville heller aldri gjort det. er han ikke ferdig med henne på den måten, så vil jeg ikke ha ham uansett. Og hvis dem bare er venner så er det ikke noe problem. Er du venner med noen av eksene dine? Ja, jeg er venner med eksen min som jeg var sammen med i fem år. Forholdet gikk over til vennskap. Følelsene og lidenskapen døde, men ikke vennskapet. Er ikke venner med alle ekser. Hvis forholdet har sluttet med torden og regn, så er nok mye av vennskapet ødelagt, og man blir helt ferdig med hverandre. Kunne du tenkt deg å være det? Ja Kunne du, faktisk, overveid deg å feie over en forhenværende? :-o Er vel kanskje ikke så lurt nei. eller HATER du dem alle som en?;-) Hater ingen av dem. Men liker ikke alle;) Kunne du hatt overbærenhet, med en ny kjæreste, som på ramme alvor, forlangte at du "slo opp" med eventuelle kompisekser, kaffekoppekser etc? Hadde ikke blitt sammen men en fyr som krevde at jeg kutter all kontakt med eksen nei. Hvis han hadde vært litt usikker i begynnelsen så kunne han godt vært til stede de gangene jeg treffer eksen, og fått vite det han trenger å vite. Men hvis sjalusien hadde vokst så hadde jeg kasta ham rett på dør! Stoler han ikke på meg, så gidder jeg ikke noe forhold til vedkommende. 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Har du noen gang tvunget en kjæreste av deg til å si opp eksen? nei Har du hatt lyst? nei Er du venner med noen av eksene dine? Ja, i den forstand at vi kan treffes, prate, skrive mail/melding, drikke øl, le sammen uten at det blir anstrengt, men vi treffes ikke så ofte. Kunne du tenkt deg å være det? ja Kunne du, faktisk, overveid deg å feie over en forhenværende? :-o Nei eller HATER du dem alle som en?;-) Hater ingen Kunne du hatt overbærenhet, med en ny kjæreste, som på ramme alvor, forlangte at du "slo opp" med eventuelle kompisekser, kaffekoppekser etc? nei 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 "Har du noen gang tvunget en kjæreste av deg til å si opp eksen?" Nei. "Har du hatt lyst?" Nei "Er du venner med noen av eksene dine?" Jeg var det lenge etter at jeg giftet meg, men jeg har ikke kontakt med noen av dem nå. Bortsett fra en, men det er bare pr mail et par ganger i året. "Kunne du tenkt deg å være det?" Ja, om de "dukket opp" i nærmiljøet hadde det bare vært koselig. "Kunne du, faktisk, overveid deg å feie over en forhenværende? :-o" Nei. "eller HATER du dem alle som en?;-)" Jeg hater ingen av mine ex'er, men jeg misliker et par av dem. "Kunne du hatt overbærenhet, med en ny kjæreste, som på ramme alvor, forlangte at du "slo opp" med eventuelle kompisekser, kaffekoppekser etc?" Jeg tror ikke jeg kunne tenkt meg å være sammen med en som satte slike krav til meg. Da hadde jeg følt at han hadde et stort kontrollbehov som jeg ikke ville ønske å være en del av. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hehehe! Det var da en SUR melding på en vennlig FU? Du kjenner visst meg, men jeg kjenner ikke deg? Nytt nick? ;-) Forøvrig er jeg glad for både kompiser, venninnner og kjærester når jeg er så heldig å ha. Ser ikke at det burde være så fryktelig alterntivt..;-) Hva er det du har skrevet her inne siden du fikk en slik reaksjon som den fra kanarigul? Jeg må helt klart ha gått glipp av noe, men så har jeg ikke vært på nettet de siste dagene. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Maken til oppgulp. Laguna er ikke så spesiell i så henseende. Hun er nok i toppsjiktet av omgjengelige og "åpne" personer, men det er flere som er slik. "............................................." Takk, prozak, du er nå en engel..:-) Dette er sikkert noen som irriterer seg over MYE mere enn anngjeldne FU og eksetråder. Det er alltid litt gøy når noen har fulgt en og irritert seg over en, selvfølgelig anonymt, over lengre tid og bestemt seg for å virkelig i legge en all satans egenskaper...! ;-) "litt åpent både her & der"...Hehehe! Det var sannelig en raffinert fornærmelse! ;-P :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Hva er det du har skrevet her inne siden du fikk en slik reaksjon som den fra kanarigul? Jeg må helt klart ha gått glipp av noe, men så har jeg ikke vært på nettet de siste dagene. Det er sikkert ike nylig, for jeg tror ikke jeg har vært spesielt kontroversiell akkurat i dag..(Selvom det KAN være noe fra eksetrådene nede her..Jeg synes ikke jeg var ekkel jeg, men slikt vet man jo, oppfattes YTTERST individuellt;-)) Det er sikkert noe som har lest flere ting jeg har skrevet opp igjenom og irritert seg. Det skjer da alle de faste ganske ofte? Jeg har hatt flere her inne som virkelig ikke kan fordra meg. (Det er nå helt greit..Men litt pussig og..Jeg som selv synes jeg er så snill&grei så;-P) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det er sikkert ike nylig, for jeg tror ikke jeg har vært spesielt kontroversiell akkurat i dag..(Selvom det KAN være noe fra eksetrådene nede her..Jeg synes ikke jeg var ekkel jeg, men slikt vet man jo, oppfattes YTTERST individuellt;-)) Det er sikkert noe som har lest flere ting jeg har skrevet opp igjenom og irritert seg. Det skjer da alle de faste ganske ofte? Jeg har hatt flere her inne som virkelig ikke kan fordra meg. (Det er nå helt greit..Men litt pussig og..Jeg som selv synes jeg er så snill&grei så;-P) He he, jeg syns også at du er snill og grei :-) Du var savnet den tiden du var uten nettilgang! Så det er bare en liten stalker? Ja, de er det jo noen av på dol... 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Takk, prozak, du er nå en engel..:-) Dette er sikkert noen som irriterer seg over MYE mere enn anngjeldne FU og eksetråder. Det er alltid litt gøy når noen har fulgt en og irritert seg over en, selvfølgelig anonymt, over lengre tid og bestemt seg for å virkelig i legge en all satans egenskaper...! ;-) "litt åpent både her & der"...Hehehe! Det var sannelig en raffinert fornærmelse! ;-P :-) Det er egentlig litt søtt når noen er så opphengt i en...:-) "..........................................." 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Har du noen gang tvunget en kjæreste av deg til å si opp eksen? Nei Har du hatt lyst? Nei Er du venner med noen av eksene dine? Nei Kunne du tenkt deg å være det? Nei Kunne du, faktisk, overveid deg å feie over en forhenværende? :-o Absolutt ikke, heller ikke hvis jeg var singel. eller HATER du dem alle som en?;-) Jeg har nok hatet dem en gang, men nå synes jeg bare de fleste er patetiske. Kunne du hatt overbærenhet, med en ny kjæreste, som på ramme alvor, forlangte at du "slo opp" med eventuelle kompisekser, kaffekoppekser etc? Sannsynligvis ikke, men jeg har ikke kontakt med ekser, så... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 He he, jeg syns også at du er snill og grei :-) Du var savnet den tiden du var uten nettilgang! Så det er bare en liten stalker? Ja, de er det jo noen av på dol... Tusen takk, det var hyggelig sagt! :-) *blid* Jeg savnet dere masse også, og synes forøvrig også at du med er snill og grei! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Har du noen gang tvunget en kjæreste av deg til å si opp eksen? Nei. Har du hatt lyst? Nei, ikke spesielt. Er du venner med noen av eksene dine? Ja. Kunne du tenkt deg å være det? Ja. Kunne du, faktisk, overveid deg å feie over en forhenværende? :-o Absolutt! eller HATER du dem alle som en?;-) Nei, liker de fleste - bare ike som kjærester. Kunne du hatt overbærenhet, med en ny kjæreste, som på ramme alvor, forlangte at du "slo opp" med eventuelle kompisekser, kaffekoppekser etc? Tja, ville nok hvis forholdet virkelig var noe å satse på. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Det er egentlig litt søtt når noen er så opphengt i en...:-) "..........................................." Jupp! :-) Du vet vel alt om det, skulle jeg tro? ;-) Du har jo noen beundrere og beundrerinner som grenser mot det patologiske, har jeg sett. Særlig på sex-forum kanskje? Jeg er litt sjenert og går gjerne litt stillere i dørene der. Hvertfall innimellom..;-P 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jupp! :-) Du vet vel alt om det, skulle jeg tro? ;-) Du har jo noen beundrere og beundrerinner som grenser mot det patologiske, har jeg sett. Særlig på sex-forum kanskje? Jeg er litt sjenert og går gjerne litt stillere i dørene der. Hvertfall innimellom..;-P Ja, jeg har en meget ivrig stalker her inne, både på åpent og seksualitetsforumet. Og et par-tre til som ikke er fullt så ivrige. Det morsomme er at de tror de er veldig anonyme :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Tusen takk, det var hyggelig sagt! :-) *blid* Jeg savnet dere masse også, og synes forøvrig også at du med er snill og grei! :-) Tusen takk, nå ble jeg også veldig blid :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.