Gå til innhold

Siden det ble så mange ekser her..FU! ;-)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Ja, jeg har en meget ivrig stalker her inne, både på åpent og seksualitetsforumet. Og et par-tre til som ikke er fullt så ivrige. Det morsomme er at de tror de er veldig anonyme :-)

"..........................................."

Skjønner du hvem det er? heldigris, eller smarting blir det vel!

Jeg fersker det der sjelden eller aldri. Dvs jeg kjenner jo selvsagt igjen ulvesteinen uansett hva slags klær og nick som brukes, for akkurat det er jo ikke hjernekirurgi, liksom. Også har jeg skjønt et par til innimellom.

Jeg skjønner HVERTFALL ike hvem stalkerne dine er, selvom jeg faktisk har lurt. velvelvel..Litt underholdene er det jo, skjønt jeg har tenkt at i ditt tilfelle må det være litt pes også, du kan jo knapt skrive et innlegg før du blir ilagt de groveste personlig egenskaper. Men du tar det bra, og er morsom! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest grønn tulipan
Skrevet

Om det er felles barn med i bildet, må man jo ha kontakt. Og da bør ingen forsøke å hindre dette.

Når det ikke er felles barn, synes jeg det er litt merkelig og skulle fortsette som kompiser. Jeg har ingen ønsker om dette, og ikke samboer'n min heller.

Kanskje det blir anderledes om man har ekser i en fast vennegjeng?

Gjest togli
Skrevet

Døvemiljøet er såpass lite at det faktisk er mer akseptert hos "oss" at man f.eks. blir kjæreste med eksens kompis o.l.

Siden "alle" døve kjenner hverandre blir det naturlig at det er slik.

Jeg ble kjæreste med mannen min når jeg var 17 år gammel. Han er god kompis med spesielt en av eksene mine. De snakker ofte sammen på MSN (jeg også iblant). Den andre eksen min var barndomskompis med mannen min (samme skole) og den tredje eksen er mer en bekjent av mannen min. Ikke noe problem for noen av oss det :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Har du noen gang tvunget en kjæreste av deg til å si opp eksen?

Nei, ikke til å si opp helt - men jeg har fått en til å dempe ned kontakten til et litt mer normalt vennenivå. Denne eksen var helt avhengig av min kjæreste, og det ble litt i overkant med telefoner flere ganger om dagen og at hun dukket "tilfeldig" opp overalt.

Har du hatt lyst?

Bare den omtalte gangen. Men det ordnet seg greit, det.

Er du venner med noen av eksene dine?

Nei. Men jeg er ikke uvenner med noen av dem, heller.

Kunne du tenkt deg å være det?

Tja, noen av dem hadde det vært gøy å ta en pils med av og til, men vi mistet liksom bare kontakten etter hvert.

Kunne du, faktisk, overveid deg å feie over en forhenværende? :-o

Om jeg hadde vært singel nå? Så absolutt. ;o)

eller HATER du dem alle som en?;-)

Hater ingen av dem.

Kunne du hatt overbærenhet, med en ny kjæreste, som på ramme alvor, forlangte at du "slo opp" med eventuelle kompisekser, kaffekoppekser etc?

Nei.

Skrevet

Jeg får ikke spurt dem. For det første er det så mange, og alle er gravet ned i skogen.

Skrevet

Jeg får ikke spurt dem. For det første er det så mange, og alle er gravet ned i skogen.

*LOL*

Skrevet

*LOL*

Jeg tror de går igjen som zombier, for jeg har sett dem gå med stive blikk.

Skrevet

Har du noen gang tvunget en kjæreste av deg til å si opp eksen? Nei.

Har du hatt lyst? Nei.

Er du venner med noen av eksene dine? Ja, ene og alene på grunn av de to små gangsterne som ikke vil sove i kveld. :o)

Kunne du, faktisk, overveid deg å feie over en forhenværende? :-o NEI!

eller HATER du dem alle som en?;-) Nei.

Kunne du hatt overbærenhet, med en ny kjæreste, som på ramme alvor, forlangte at du "slo opp" med eventuelle kompisekser, kaffekoppekser etc? Ja, det kunne jeg, dersom han la det frem på en ordentlig måte og ikke var oversjalu. Jeg hadde heller ikke likt det om han stadig traff eksen over en kopp kaffe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Har du noen gang tvunget en kjæreste av deg til å si opp eksen?"

Nei. Herregud. Folk her inne er jo faen ikke kloke for fem flate øre. Noen ganger tenker jeg mitt om at jeg og du og et par andre her inne er de eneste nogenlunde vettuge skapningene på dol.

"Har du hatt lyst?"

Nei.

Hvis jeg ikke stoler på en kjæreste er jeg heller ikke sammen med henne.

"Er du venner med noen av eksene dine?"

Ja. Både ekser og eks-elskerinner. Men det er ikke alle jeg har like mye kontakt med lenger.

"Kunne du tenkt deg å være det?"

Jeg kunne tenkt meg å fortsatt ha kontakt med et par eks-elskerinner, men de ble borte.

"Kunne du, faktisk, overveid deg å feie over en forhenværende? :-o"

Tja. Jeg har vel gjort det noen ganger. :)

(Men bare når jeg har vært singel).

"eller HATER du dem alle som en?;-)"

Jeg hater ingen. Men enkelte ekser vil jeg ikke ha noe med å gjøre, men det er ikke fordi jeg hater dem. Det er fordi de er klin kokos.

"Kunne du hatt overbærenhet, med en ny kjæreste, som på ramme alvor, forlangte at du "slo opp" med eventuelle kompisekser, kaffekoppekser etc?"

Nei. Jeg har nektet det der tidligere. Det falt ikke i god jord.

Jeg dumpa en dame (en av dem som var klin kokos) ganske raskt. Ikke kun på grunn av det. Hun shava faen ikke engang. Som sagt: Klin kokos.

Skrevet

- Nei.

Har du hatt lyst?

- Har ikke vært en problemstilling med noen ekser.

- Nope.

- Nei.

- NOpe.

- misliker sterkt min siste eks.

Kunne du hatt overbærenhet, med en ny kjæreste, som på ramme alvor, forlangte at du "slo opp" med eventuelle kompisekser, kaffekoppekser etc?

- Ja.

Skrevet

*Har du noen gang tvunget en kjæreste av deg til å si opp eksen?*

Nei

*Har du hatt lyst?*

Nei

*Er du venner med noen av eksene dine?*

Ja

*Kunne du tenkt deg å være det?*

Er det med de jeg kunne tenke meg å være det.

*Kunne du, faktisk, overveid deg å feie over en forhenværende?*

Ikke nå, men det har hendt i noen single perioder....:-)

*eller HATER du dem alle som en?;-)*

Hater (eller missliker) faktisk ingen av dem

*Kunne du hatt overbærenhet, med en ny kjæreste, som på ramme alvor, forlangte at du "slo opp" med eventuelle kompisekser, kaffekoppekser etc?*

Med tanke på den type vennskap jeg har med noen ekser (treffes av og til sammen med andre felles bekjente), så tror jeg det kunne skapt problemer....

Men jeg kunne vist forståelse en liten stund, til vedkommende selv kunne se hva slags "forhold" jeg har til disse. For det er klart at det sikkert er mange som har litt ulike erfaringer her fra før - og ikke bare positive.....-)

Skrevet

Tror kanskje du må innse at du lever et litt annet liv enn det mange her gjør. Bestekompis er eks samboer. Du har masse kompiser, har jeg hørt noe om venninner? Du skla på død og liv ha venneskap med esker og nekter å se at andre kan mene annet enn deg.

Virker som du lever et litt kollektiv liv hvor det er veldig fritt og litt åpent både her og der.

he-he....er det "stalkeren" som er på ferde igjen?

Det er helt klart noen her som er veldig opphengt i laguna, og som virker ekstremt sjalu på det livet hun lever, og det hun står for:-)

Gjest elactica
Skrevet

tja, kanskje sånn indirekte.. hehe. Men da var jeg ung og dum. Liker ikke at de har for mye kontakt da, iallefall ikke spesiell kontakt.

Har du hatt lyst?

Jepp :)

Ja, bortimot alle tror jeg.

Ja, jeg digger dem, mesteparten hvertfall, var jo en grunn til at jeg falt for dem. Kunne tenkt meg å hatt bedre kontakt med et par av de. Og noen veldig få klarer jeg meg best uten.

Det har vel skjedd, og skjer sikkert igjen :)

litt hat/elsk forhold til et par, og en jeg missliker sterkt.

Nei, ikke uten han hadde grunn til å være sjalu.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...