opti-mal Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 JEG BLE OPERERT I BIHULENE, (EHTMOIDALECTOMI OG INFUNDIBULIECTOMI ) FOR 8 MÅNEDER SIDEN OG HAR HELE TIDEN SIDEN VÆRT PLAGET MED GJENTATTE BIHULEBETENNELSER (7 ANTIBIOTIKAKURER) OG STORE SMERTER I BIHULER PÅ HØYRE SIDE TILSVARENDE ETHMOIDALCELLEBETENNELSE, VONDT I ØRET OG NAKKEN, ØRESUS I HODET OG TRYKKFORNEMMELSER . De siste månedene har jeg også kunnet skylle ut store mengder slim med nesehorn og saltvann og er ekstremt ømfindtlig for kald luft,vind og trekk, og smertene øker og trykkfornemmelsene og tetthet i ørene øker. Er hittil avvist av ØNH-spesiallist som sier at jeg ikke feiler noe i bihulene, men har nå oppsøkt en ny ØNH-spesiallist som har konstatert kronisk betennelse på høyre side, og prøver nå cortisondråper i nesen på høyre side. Dette synes å hjelpe litt men det virker som en dråpe lindring på et stort verkende område. Det kjennes ut som jeg har en stor verkefinger bare at denne fingeren befinner seg inni nesa på høyre side. Har time hos legen igjen om 3-4 uker og savner råd om hva jeg selv kan gjøre og ikke bør gjøre for at jeg skal komme meg ut av denne inderlig plassomme situasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231603-kronisk-bihulebetennelse-etter-bihuleoperasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.