Gå til innhold

Meninger om utseende

Anbefalte innlegg

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Jeg synes ikke flitt er lik med sminket, men ren og pen, ikke fett hår, ikke svettelukt og rene klær.

Jeg bruker ikke sminke til daglig, kun når jeg skal ut eller på julaften osv. Jeg bruker sjelden hårprodukter osv, jeg synes bare håret mitt ser verre ut av det (jeg er dårlig til sånne skjønnhetsting), men smører meg med kremer når jeg husker det og bruker solkrem om sommeren.

Jeg er heller ikke flink med hårprodukter. Etter jeg har klippet håret (og det er en cm) klarer jeg hårgele, men etter det har fått en viss lengde ser det bare fett ut med produkter i.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kvinnen med utopiene

19

• jubalong70

4

• Speak

3

• Ugga Bugga

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er heller ikke flink med hårprodukter. Etter jeg har klippet håret (og det er en cm) klarer jeg hårgele, men etter det har fått en viss lengde ser det bare fett ut med produkter i.

Mitt ser også bare fett ut med hårprodukter i. Jeg har langt hår.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Mitt ser også bare fett ut med hårprodukter i. Jeg har langt hår.

Da kan man jo trøste seg med at håret og hodebunnen har det mye bedre uten :)

Skrevet

:-)

Gjest Meike
Skrevet

Tja, jeg gjør ikke stort.

Jeg trener litt. Jeg er halvbevisst hva jeg dytter i meg, men jeg spiser likevel det jeg vil.

Ellers har jeg (naturligvis) god hygiene, og jeg shaver meg både her og der.

Du trener litt, sier du. Hjelper det deg?

Jeg kjører benkpress med manualer, enarms hantelroing, chins (klarer 8 stk., wohoo! hehe), skulderhev, crunches, rygghev, frontknebøy, utfall og tåhev. Har blitt sterkere i de fire månedene jeg har trent, det merker jeg, men musklene blir ikke noe større! "#"#"# Jeg har alltid vært en spinkel jente, og begynte derfor å løfte vekter, men det hjelper jo ingenting foreløpig. Morsomt å bli sterkere, da, selvsagt, men det synes jo ikke.

Hjelper trening deg? Trener du for "utseendets" skyld?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du trener litt, sier du. Hjelper det deg?

Jeg kjører benkpress med manualer, enarms hantelroing, chins (klarer 8 stk., wohoo! hehe), skulderhev, crunches, rygghev, frontknebøy, utfall og tåhev. Har blitt sterkere i de fire månedene jeg har trent, det merker jeg, men musklene blir ikke noe større! "#"#"# Jeg har alltid vært en spinkel jente, og begynte derfor å løfte vekter, men det hjelper jo ingenting foreløpig. Morsomt å bli sterkere, da, selvsagt, men det synes jo ikke.

Hjelper trening deg? Trener du for "utseendets" skyld?

Ja, det hjelper meg. Men jeg trente veldig mye i mange år, og var ganske svær. Nå, en del år etter, skal det ikke mye til for at jeg ser resultater.

Du må spise godt. Kostholdet er det desidert viktigste hvis du vil ha resultater.

Skrevet

Mannen min sier at jeg er aldri så vakker som når jeg er i godt humør. Ingen sminke kan visst veie opp mot lykkelige øyne og varme smil ;o)

Jeg kler meg helt etter humøret jeg. Sminker meg lett og pynter meg ekstra hvis jeg får lyst. Noen dager er jeg finest i noe pent, andre i slitte jeans. Har jeg en dårlig dag hjelper det å fiffe seg litt, mens dagen derpå passer humøret til en helt annen "drakt".

Jeg bryr meg ikke om hva slags klær folk går i eller hvordan de ser ut, sminket eller usminket, bare de oppfører seg ok. Legger fortere merke til folks personlighet enn hva de pakker seg inn i.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er nok av den typen som er litt opptatt av hvordan jeg ser ut.. Jeg føler meg ikke vel hvis jeg en dag er helt usminka og bare har tatt på noen tilfeldige klær i klesskapet.

Når jeg har mensen eser magen litt ut og det liker jeg absolutt ikke. Det skal helst være flat ;-)

Jeg vet det er teit, men sånn er jeg bare...

Hvordan andre ser ut bryr jeg meg ikke om. Det går mer på meg personlig.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er av dem som ikke sminker meg. Til nød litt mascara og øyenskygge til 17. mai og julaften osv.

Jeg er velsignet med mørke øyenbryn og mørke øyenvipper, og føler derfor at jeg ikke behøver sminke. Synes egentlig jeg ser helt greit ut uten!

Det gjør forresten mannen min også.

Det å være flidd er for meg å være ren og å ha pusset tennene. Sminke har ikke noe med det å gjøre.

Høh, mannfolk skal du ikke stole på!!

Mannen min påstår at jeg er nydelig selv når jeg nettopp har stått opp- håret står rett til vers, øynene er hovne og trynet bleikt. Ikke rart jeg ikke stoler på hans bedømminger ;-)

Skrevet

Å, så irriterende! En av bestemødrene er ganske fiksert på utseende, og hun pleier å sende noen medfølende blikk når hun ser hvordan jeg velger å se ut - altså ikke sminke meg eller dille så veldig med håret.

Har du sagt noe til svigermoren din, eller bare knurrer du for deg selv?

Jeg tror jeg sa noe slikt som at det nok kunne vente noen år. Hun var enig i det da. Hun er veldig grei egentlig, så om jeg sier hun ikke skal så gjør hun det ikke.

Skrevet

Høh, mannfolk skal du ikke stole på!!

Mannen min påstår at jeg er nydelig selv når jeg nettopp har stått opp- håret står rett til vers, øynene er hovne og trynet bleikt. Ikke rart jeg ikke stoler på hans bedømminger ;-)

Slik er det å være glad i noen :)

Skrevet

Sminke???? Det må være den lille veska innerst i skapet på badet. Tar den fram flere ganger i mnd. (To er jo flere....)

Men ren og hel er jeg:-)

Skrevet

Den trøsten passer meg bra:-)

Skrevet

Tja, jeg gjør ikke stort.

Jeg trener litt. Jeg er halvbevisst hva jeg dytter i meg, men jeg spiser likevel det jeg vil.

Ellers har jeg (naturligvis) god hygiene, og jeg shaver meg både her og der.

Og med litt glimt i øyet så er du "the man":-)

Liker ikke mannfolk som stæsjer for mye.

Gjest togli
Skrevet

Slik er det å være glad i noen :)

Det har du sikkert rett i :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...