Gå til innhold

jaddablabla=perlemoren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint nick! Er så nysgjerrig på hvordan det gikk med psykologen og lappen jeg! Fikk du noen forklaring?

(Du behøver ikke svare hvis du ikke vil - er håpløst nysgjerrig bare.. *rødme*)

hilsen

Hei du!

Bare koselig at du spør:) Det har vært så travelt i det siste med helligdager og avlyste timer,så går litt tregt på psykologfronten.. Har bestemt meg for å spørre om hvorfor hun ikke vil lese lappen, hvis jeg klarer så gjør jeg det til uken igjen.. Sist time klarte jeg nesten å si noe selv og,men det ble litt for skummelt:S

Kan holde deg oppdatert! Det ble forresten ikke noe med han jeg var på date med (tror det var du som spurte..?), men like greit. Gikk litt for fort og jeg ble veldig stressa.

Så fint nick! Er så nysgjerrig på hvordan det gikk med psykologen og lappen jeg! Fikk du noen forklaring?

(Du behøver ikke svare hvis du ikke vil - er håpløst nysgjerrig bare.. *rødme*)

hilsen

Hei du,

Nå fikk jeg tatt mot til meg og spurte psykologen i dag om lappen. Hun sa vel noe om at det var en av betingelsene hun jobbet under. At det var viktig at det som kom frem kunne sies og hvis det "stoppet opp" så fikk det heller ta den tiden det trenger å få ting frem.. Skjønner jo litt, men jeg er jo litt utålmodig da og ønsket vel et lite puff for å komme på gli.. Men klarte å si noe i dag:) det er jo bra..eller..litt skummelt og da..*skjelve* men egentlig mest bra..

hilsen

Hei du,

Nå fikk jeg tatt mot til meg og spurte psykologen i dag om lappen. Hun sa vel noe om at det var en av betingelsene hun jobbet under. At det var viktig at det som kom frem kunne sies og hvis det "stoppet opp" så fikk det heller ta den tiden det trenger å få ting frem.. Skjønner jo litt, men jeg er jo litt utålmodig da og ønsket vel et lite puff for å komme på gli.. Men klarte å si noe i dag:) det er jo bra..eller..litt skummelt og da..*skjelve* men egentlig mest bra..

hilsen

Så bra at du klarer litt!! Det er '¤¤#&%"¤7&* vanskelig og ekkelt!!! Og vondt og skremmende for å nevne noe.. Men er litt godt å kjenne at man kan, synes jeg iallfall! Har begynnt å klare litt mer jeg og.

Var jo en god forklaring på det med lappen da! Forståelig. De har jo ulike måter å jobbe på, disse psykologene!

hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...