Gjest Calóni Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 For et par uker siden skrev jeg et innlegg hvor jeg sa jeg hadde mistet handsfreesettet mitt, og ba om råd til hvor jeg kunne lete. Jeg fikk mange fantasifulle råd, men ingen av dem var tydeligvis fantasifulle -nok-. Idag kom en av de jeg deler leilighet med bort til meg med det. Han hadde funnet det i jakka si, og var like forundret som meg. Han har ikke sony ericsson mobil, så han har ikke bruk for det. Ikke har han brukt jakka på evigheter heller. Og sist jeg så det, så lå det i min treningsbag. Jeg har besluttet at jeg ikke engang skal -prøve- å finne ut av hvordan dette kan han skjedd Men jeg har iallfall spart 400 kroner idag, juhu! 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hmmm... Kanskje jeg skal begynne å lete i jakkelommene til gubben? Jeg har også Sony Ericsson, og handsfree-settet er borte. Kanskje slike handsfree-sett på mystisk vis hopper opp i andres lommer? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hmmm... Kanskje jeg skal begynne å lete i jakkelommene til gubben? Jeg har også Sony Ericsson, og handsfree-settet er borte. Kanskje slike handsfree-sett på mystisk vis hopper opp i andres lommer? Jepp! Attpåtil lå denne jakka inne på rommet til denne fyren, hvor jeg "aldri" er. Det må vel være han selv som har tatt feil, men å ikke merke det på 3 uker, da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.