Gå til innhold

Jeg fant, jeg fant! Handsfreesettet!

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

For et par uker siden skrev jeg et innlegg hvor jeg sa jeg hadde mistet handsfreesettet mitt, og ba om råd til hvor jeg kunne lete. Jeg fikk mange fantasifulle råd, men ingen av dem var tydeligvis fantasifulle -nok-.

Idag kom en av de jeg deler leilighet med bort til meg med det. Han hadde funnet det i jakka si, og var like forundret som meg. Han har ikke sony ericsson mobil, så han har ikke bruk for det. Ikke har han brukt jakka på evigheter heller. Og sist jeg så det, så lå det i min treningsbag.

Jeg har besluttet at jeg ikke engang skal -prøve- å finne ut av hvordan dette kan han skjedd ;)

Men jeg har iallfall spart 400 kroner idag, juhu!

Videoannonse
Annonse
Jentungen1365380808
Skrevet

Hmmm... Kanskje jeg skal begynne å lete i jakkelommene til gubben? Jeg har også Sony Ericsson, og handsfree-settet er borte. Kanskje slike handsfree-sett på mystisk vis hopper opp i andres lommer?

Gjest Calóni
Skrevet

Hmmm... Kanskje jeg skal begynne å lete i jakkelommene til gubben? Jeg har også Sony Ericsson, og handsfree-settet er borte. Kanskje slike handsfree-sett på mystisk vis hopper opp i andres lommer?

Jepp! Attpåtil lå denne jakka inne på rommet til denne fyren, hvor jeg "aldri" er. Det må vel være han selv som har tatt feil, men å ikke merke det på 3 uker, da :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...